أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۰۸۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک/ سخنگوي اورژانس کشور از مسموميت 70 دانشجو دختري يکي از دانشگاه‌هاي شيراز خبر داد.

مجتبي خالدي سخنگوي اورژانس کشور، در اين باره گفت: شب گذشته خبر مسموميت دانشجويان در يک مجتمع خوابگاهي به اورژانس اطلاع داده شد و به دنبال آن عوامل اورژانس در محل حادثه که خوابگاه‌هاي دانشجويي يکي از دانشگاه‌هاي شيراز بود اعزام شدند.

وي با اشاره به انجام اقدامات درماني از سوي عوامل اورژانس اظهار کرد: پس از عوامل حضور اورژانس مشخص شد که 70 تن از دانشجويان اين دانشگاه پس از صرف شام دچار مسموميت شدند که خوشبختانه با اقدامات انجام شده از سوي عوامل اورژانس، اکثر آنها در محل به صورت سرپايي تحت درمان قرار گرفتند و تنها دو نفر براي انجام اقدامات درماني بيشتر به بيمارستان علي‌اصغر شيراز منتقل شدند.

خالدي با بيان اينکه يک دستگاه آمبولانس مقابل اين مجتمع خوابگاهي به حالت آماده‌باش قرار داشت، خاطرنشان کرد: يک گروه از عوامل اورژانس نيز توصيه‌ها و هشدارهاي لازم را به دانشجويان و مسئولان اين خوابگاه ارائه کردند.

به گفته سخنگوي اورژانس کشور نتايج اوليه نشان مي‌دهد که وجود مسموميت در وعده شام دانشجويان علت اين اتفاق بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها