يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۰۹۰۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
مهمترين پروژه دولت تيم مذاکره دولت است که مي خواهند مشکلات خارجي را حل کنند، اين تيم مورد حمايت رهبري است اما دلواپسان چه بر سرشان مي آورند آنها با نتانياهو هم نوا شدند، نتانيوهو آنجا رفته و اوباما را تحريک مي‌کند اينجا هم دلواپسان مي گويند ما اسرار را مي گوييم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم [حجت الاسلام]  هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در همايش ملي توسعه پايدار و متوازن منطقه‌اي اظهار داشت: مهمترين پروژه دولت تيم مذاکره دولت است که مي خواهند مشکلات خارجي را حل کنند، اين تيم مورد حمايت رهبري است اما دلواپسان چه بر سرشان مي آورند آنها با نتانياهو هم نوا شدند، نتانيوهو آنجا رفته و اوباما را تحريک مي‌کند اينجا هم دلواپسان مي گويند ما اسرار را مي گوييم.

هاشمي رفسنجاني افزود: نمي دانم چه سري است، تريبون مجلس تريبون بازي است و هرچه دلشان مي خواهد مي گويند؛ اينها مزاحم کار است.

وي با بيان اينکه بعضي جاهاي مي‌بينيد برخي نيروهايي که مسئوليت دارند از اينها حمايت مي کنند گفت: ما بعد از جنگ اينها را نداشتيم، يکجور انتقادهايي بود ولي کارشکني آن هم در اين شرايط نداشتيم‬.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: کدام دانشگاهيي مي تواند تحت سانسور و تهديد شديد استاد بالا سر دانشجو کار کند و خلاقيت و نوآوري ايجاد کند، در اين شرايط بين المللي نبايد شاهد فشار داخلي باشيم، اين وظيفه حکومت است‬.

وي اظهار داشت: اينکه مي گويند بانک تسهيلات ندارند به مردم بدهند را هيچ قبول ندارم چرا که نقدينگي الان نزديک به 700 هزار ميليارد دلار رسيده.

هاشمي رفسنجاني تاکيد کرد: بانک ها بايد جواب دهند پول هاي مهمي که دستشان است چه کار مي کنند.

وي خطاب به وزير اقتصاد گفت: الان 700 هزار ميليارد دلار نقدينگي بايد در بانک ها باشد و جاي ديگري ندارند پس چرا نمي تواند (تسهيلات) را تامين کنند‬.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه اصل 44 را بر اساس منويات رهبري اجرا کرديم گفت: واگذاري‌هايي را در اين خصوص در نظر گرفتيم اما در جلسه‌اي که با رهبري داشتيم ايشان گفتند من انتظار داشتم اصل 44 انقلاب اقتصادي را در کشور ايجاد کند که اين موضوع محقق نشده.

وي خاطرنشان کرد: اولين بمب در بحث خصوصي سازي و عدم اجراي اصل 44 طرح سهام عدالت بود‬.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها