أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۰۹۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بازارخبر، بر اساس تصميم اعضاي شوراي نظارت بر سازمان صداوسيما، محمد حسين صوفي به عنوان دبير اين شورا انتخاب شد.
در بخشي از اين ابلاغ که به امضاي حجت الاسلام و المسلمين رئيسي، رئيس شوراي نظارت رسيده، آمده است:
«جناب آقاي دکتر محمد حسين صوفي
سلام عليکم؛
نظر به سوابق ارزشمند و تجربيات شما در امور رسانه اي و در اجراي مصوبه جلسه 391 اين شورا بدين وسيله جنابعالي را براي مدت يک سال به عنوان دبير شوراي نظارت منصوب مي‌کنم تا با توجه به شرح وظايف مندرج در تبصره ماده يک قانون شوراي نظارت نسبت به انجام امور محوله اقدام کنيد.
ان‌شاءالله با بهره‌گيري از توان مديريتي که از شما سراغ داريم در اجراي مصوبات شوراي نظارت موفق و گزارش اقدامات انجام شده را به صورت مستمر به شوراي نظارت و اينجانب ارايه کنيد.
لازم است از زحمات جناب آقاي شجاعي کياسري که در جايگاه دبيري شورا ابتکارات خوبي را ارائه کردند از طرف شوراي نظارت تقدير و تشکر کنم.
سيد ابراهيم رئيسي
رئيس شوراي نظارت»
پيش از اين دکتر صوفي به مدت شش سال معاون صدا بوده است. در سابقه اجرائي و رسانه‌اي او، مي‌توان به معاونت برنامه‌ريزي سازمان صدا و سيما، رئيس مرکز موسيقي سازمان، مدير کل سيماي استانها، مدير شبکه دو سيما و مديريت در ديگر بخش‌هاي سازمان اشاره کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها