امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۰۰۹۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
مدير گروه فيلم و سريال شبکه سه سيما در پاسخ به پرسشي مبني بر اينکه تغييرات جديد در تلويزيون چه تأثيراتي روي توليدات سريال‌ها در اين شبکه گذاشته است؟ عنوان کرد: فکر مي‌کنم تغيير و تحولات اخير شرايط بهتري را براي تلويزيون رقم بزند؛ به اين مفهوم که کارهاي مشخص‌ و تعريف‌شده‌تري از اين پس توليد شود.
محمدرضا شريفي در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون و راديو ايسنا، همچنين از آخرين وضعيت نگارش و توليد سريال‌هاي جديد در شبکه سه سيما خبر داد.

وي در ادامه با بيان اين مطلب که حجم توليدات در تلويزيون بايد با توجه به ميزان نياز واقعي آنتن تطبيق داده شود، گفت: قرار است تعداد سريالي که واقعا نياز است، توليد شود. ساختارها تعريف شود و اين‌ها همه نتايج تغييرات جديد است.

شريفي ادامه داد: به شدت به اين تغييرات کيفي اميدوارم. اما نکته‌اي که وجود دارد رزومه توليدکنندگان و تيم‌هايي است که پيش از اين در شبکه سه کار کرده‌اند. اين رزومه معياري براي ادامه همکاري با افراد است.

مدير گروه فيلم و سريال شبکه سه سپس گفت: از ميزان توليدات سريال‌هاي تلويزيوني چيزي کم نشده است اما اولويت‌ها و جهت‌گيري‌هايي که داشته‌ايم ترميم و رو به‌ مسيرتر خواهد شد. همچنين قرار است از برخي موازي‌کاري‌ها بپرهيزيم؛ البته تيمي که در مجموعه معاونت سيما کارهاي نمايشي را سمت و سو مي‌دهد تيم کاربلد و حرفه‌اي است.

شريفي در ادامه گفت‌وگوي خود با اشاره به توليدات جديد شبکه سه سيما که مجموعه نوروزي «سربه‌راه» از جمله اين توليدات است، گفت: اين مجموعه در حال حاضر در حال توليد است. تيم سازنده اين سريال کارشان را بلدند و در نهايت تلاش و با اين وضعيتي که کار را پيش مي‌برند اميدواريم کار خوبي را شاهد باشيم.

وي همچنين در پاسخ به پرسشي مبني بر اينکه پخش مجموعه «سرزمين کهن» چه زماني خواهد بود؟ عنوان کرد: اين مجموعه تاريخي از همان موقع کليه کارهايش در معاونت سيما پيگيري مي‌شد و الان نيز همين‌طور است. اما اطلاعاتي که از اين مجموعه دارم به اين شکل است که براي رسيدن به آنتن تلاش مي‌شود.

مدير گروه فيلم و سريال شبکه سه سيما در عين حال از نگارش سريال‌هاي جديد براي اين شبکه خبر داد و گفت: در حال حاضر يک سريال رمضاني به نويسندگي عليرضا کاظمي‌پور و تهيه‌کنندگي مهران مهام براي ايام رمضان در مرحله نگارش است.

وي همچنين از توليد مجموعه جديدي به تهيه‌کنندگي اسماعيل عفيفه با عنوان «پريا» خبر داد و گفت: اين مجموعه به نويسندگي سعيد فرهادي در حال نگارش است و سال آينده ساخت آن کليد مي‌خورد.

او همچنين درباره ساخت سري جديد سريال «پژمان» گفت: اين مجموعه نيز در حال نگارش است و مسير خود را طي مي‌کند.

شريفي همچنين درباره طرحي که پيش از اين سيد ضياءالدين دري براي اين شبکه ارائه داده بود، گفت: کار آقاي دري با توجه به اينکه داستان و پروداکشني سنگين دارد، بحث تحقيق و نگارش‌اش بايد انجام شود و سپس درباره آن تصميم‌گيري دوباره شود.

محمدرضا شريفي در پايان گفت‌وگوي خود با خبرنگار ايسنا در پاسخ به پرسشي مبني بر اينکه هدف شبکه سه از پخش سريال‌هاي کره‌اي چيست؟ با ابراز علاقمندي به اين قبيل سريال‌ها، عنوان کرد: پيدا کردن سريالي که مناسب تلويزيون باشد کار ساده‌اي نيست، اما به هر حال آنتن شبکه نياز به سريال‌هاي تأميني دارد که انتخاب اين مجموعه‌ها نيز در حيطه اختيارات من نيست و کارهايي است که گروه تأمين انجام مي‌دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها