يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۰۹۱۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
نماينده تهران از بودجه ميلياردي سايت جماران و مرکز حقوق بين الملل رياست جمهوري خبر داد و گفت:در جريان بررسي لايحه بودجه اين رديف‌‌هاي مبهم و غيرشفاف حذف خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، فاطمه آليا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رويکرد بودجه سال ۹۴ اقتصاد مقاومتي نيست، زيرا بخش هايي از بودجه کشور به مواردي اختصاص داده شده است که اولويت دار نيستند، مانند سايت جماران که از بودجه چند ميلياردي برخوردار شده است. سئوال مهم اينجاست که آيا اختصاص اين بودجه در شرايط سخت اولويت دار است؟ و آيا رسانه هاي ديگر نيز اين گونه حمايت مالي مي شوند؟

نماينده مردم تهران ادامه داد: موارد ديگري نيز در بودجه ۹۴ وجود دارد که شفاف نبوده و ابهام دارد. به عنوان مثال به مرکز حقوق بين الملل که بخشي از معاونت حقوقي رئيس جمهور بوده و فعاليت خاصي ندارد (فقط داراي دو دفتر يکي در هلند و ديگري در فرانسه است)، ۳۵ ميليارد تومان بودجه اختصاص يافته است.

وي تصريح کرد: نمايندگان پيشنهاداتي براي جهت دادن اين نوع بودجه ها به سمت اولويت ها دارند، اين بودجه هاي غيراولويت دار بايد ساماندهي شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها