کد خبر: ۳۰۰۹۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
خبرگزاري دانشجو/ يک پسر ۳ ساله بي گناه توسط خاله شيطان صفت خود، تا حد مرگ مورد ضرب و شتم و ضربات شديد شلاق قرار گرفت. خاله‌اي که مسئوليت مراقبت از خواهرزاده ۳ ساله اش را بر عهده داشت، تنها به دليل درست هجي نکردن کلمات عصباني شد و پسر بچه بي گناه را به کشتن داد.

پسر ۳ ساله به نام "اتان آلي" تا حد مرگ توسط خاله ۲۱ ساله اش با نام " کريستين دال" مورد شکنجه و ضربات شلاق قرار گرفت.

"دال" سرانجام در بازجويي هاي پليس ، اقرار کرد که به طور مکرر و پشت هم خواهرزاده اش را با شلاق زده است ،فقط به اين دليل که از درست بيان نکردن کلمات از زبان "اتان" کوچک ، به ستوه آمده بود.

جسد "اتان آلي" ۳ ساله در يک آپارتمان کوچک در شهر بروکلين نيويورک، آمريکا پيدا شد در حالي که بدن کوچکش پر بود از نشانه هاي کبودي کمربند و پارگي بي‌رحمانه عضلات که نشان بي‌رحمي قاتل مي‌داد.

مشاهدات کالبدشکافي از جسد "اتان" ۳ ساله نشان مي دهد او از کبودي هاي شديد در ناحيه کمر، ران ها، شانه ها و از همه کشنده تر در ناحيه جمجمه اش رنج برده است و ساعت‌ها درد و رنج را تحمل کرده است.

"مايکل گلد" وکيل "کريستين دال" رواني به خبرگزاري ها گفت: اقدامي که او مرتکب شده است ، عملي بسيار وحشتناک و غير انساني است.مشخص است که موکل من هيچ علاقه و توجهي نسبت به خواهر زاده کوچکش نداشته است.حادثه اي که اتفاق افتاده ، يک مرگ غم انگيز است به دليل چيزي که مي توان آنرا يک نظم و تربيت افراطي دانست که از حد خود فراتر رفته تا جايي که به مرگ "اتان" کوچک ختم شده است.

"دان" از خواهر زاده اش به عنوان کمک براي خواهرش ، "ناتاشا آلي" زماني که به سر کار مي رفت، مراقبت مي کرد.

يکي از ماموران پليس در مصاحبه با خبرگزاري گفت: مادر و پدر کودک در شوک اين حادثه به سر مي برند و در حال طبيعي خود نيستند.آنها از ناراحتي بسياري رنج مي برند و هنوز علن اين خشونت وحشيانه را نمي‌دانند.

طبق گفته پليس ، در روز مرگ پسر کوچک "اتان" ، او از بيماري رنج مي برده است تا حدي که نتوانسته به کلاس پيش دبستاني خود برود."اتان" زماني که کمي حالش بهتر شد، خاله اش "دال" درباره درس هاي پيش دبستاني اش از او سوال کرد."دال بعد از اينکه متوجه شد " اتان " کوچک در درست هجي کردن کلمات مشکل دارد، او را به شديد ترين نحو ممکن مي زند تا جايي که پسر ۳ ساله زير ضرب و شتم هاي شديد " دال" جان مي دهد.

جلسات دادگاه "دال" همچنان ادامه دارد اما دادگاه گزارش داد پس از اعلام حکم نهايي ، وي به احتمال زياد به ۲۵ سال زندان محکوم خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها