أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۰۹۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،کارلس رکساچ معاون فوتبالی بارسلونا، معتقد است نگرانی های رئال مادرید درباره برند هایش دلیل اصلی جدایی دی ماریا ار این تیم بود.

به گزارش فیفادی و به نقل از طرفداری، رکساچ مدعی شده است که رئال مادرید به این دلیل دی ماریا را فروخت که او برای باشگاه خیلی زشت بود. بازیکن ملی پوش آرژانتینی سال گذشته با 59.7 میلیون به منچستر یونایتد پیوست اما او این فصل تلاش زیادی برای بازیابی فرم خود کرده اشت.

رکساچ به Regio7 گفت: «فلورنتیو پرز به بازار جهان نگاه می کند و تیمی می خواهد که مورد تحسین همه باشد. منظور من را می فهمید؟ کریستیانو رونالدو پرچمدار باشگاه است. پرز یک برند بین المللی را می فروشد. وینستنه دل بوسکه و دی ماریا هر دو برای رئال مادرید خیلی زشت هستند. آن ها با تونی کروس و جیمز رودریگز تفاوت دارند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها