يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۱۰۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
باشگاه پرسپولیس دوشنبه شب با پخش کلیپی ویژه، بازیکنان این تیم را در آستانه بازی با بنیادکار ازبکستان غافلگیر کرد.
به گزارش پایگاه 598، دوشنبه شب و در اردوی پرسپولیس در آستانه بازی با بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا، کلیپی پخش شد که بازیکنان استقبال ویژه ای از آن کردند.

بخش مهمی از این کلیپ که توسط روابط عمومی باشگاه تهیه شده به صحنه هایی مربوط به درفشی فر و گفتگوهای اختصاصی با اعضای تیم ، تدارکات و هواداران اختصاص داشت. همچنین صحنه های گل بازی با لخویا و شادی پس از آن نیز برای بازیکنان تکرار شد.


به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، هتل محل اقامت اعضای تیم آرامش خوبی داشته و حتی یک رستوران اختصاصی در اختیار سرخپوشان بوده که در آسایش کامل در آنجا حضور پیدا کردند. همچنین هتل محل اقامت سرخپوشان توسط پلیس تحت تدابیر خاص انتظامی قرار دارد.


افشین اسماعیل زاده با اشاره به اینکه در ازبکستان خاطره خوبی دارد، گفت: زمانی که با امید عالیشاه و پیام صادقیان در تیم  ملی نوجوانان بازی می‌کردیم از سفر به تاشکند خاطره خوبی داریم. آن زمان آقای دوستی مهر سرمربی تیم ملی نوجوانان بود و ما در مسابقاتی که اینجا برگزار شد قهرمان شدیم.

جام
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها