يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۱۰۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: «هواداران تبریزی نسبت به تیم های خود به ویژه تراکتورسازی حس و حال عجیب و غریبی دارند و واقعا مردم دوست داشتنی هستند.»

به گزارش پایگاه 598، خداداد عزیزی درباره شرایط تیم شهرداری تبریز اظهار داشت: «شرایط مان بد نیست اما نمی توانم بگویم خوب هم هست. در دو هفته گذشته دو شکست ناگوار را متحمل شدیم و این مساله به ما ضربه زد، با این حال تلاش خواهیم کرد تا در ادامه رقابت های لیگ دسته اول نتایج خوبی بگیریم.»

 

وی درباره شانس صعود تیمش به لیگ برتر عنوان کرد: «دیگر برای صعود شانسی نداریم. من تیمی را تحویل گرفتم که در رتبه دهم جدول رده بندی بود و الان چند رده بالا آمده است. هر چند که شانس داشتیم اما این دو باخت کارمان را خراب کرد.»

 

مهاجم اسبق تیم ملی درباره اظهارنظر علی اکبر استاداسدی مبنی بر اینکه فردا همراه با خداداد عزیزی به استادیوم می رود، تاکید کرد: «من اصلا با استاد حرف نزدم اما برای تیم تراکتورسازی در بازی فردا آرزوی موفقیت می کنم. با این حال ترجیح می دهم از خانه و پای تلویزیون بازی را دنبال کنم. هواداران تبریزی نسبت به تیم های خود به ویژه تراکتورسازی حس و حال عجیب و غریبی دارند و واقعا مردم دوست داشتنی هستند. شک ندارم آنها فردا به بهترین شکل ممکن از تیم خود حمایت می کنند.»

 

عزیزی درباره ناراحتی مسئولان باشگاه استقلال از مصاحبه ای که وی درباره کرار جاسم کرده بود، تصریح کرد: «اگر استقلالی ها ناراحت شده اند واقعا اظهار تاسف می کنم. جالب است وقتی یک خارجی درباره کشور ما، ایران، صحبت می کند قضیه را ماست مالی می کنند اما من که فوتبالیست ملی این مملکت بوده ام حرف می زنم آقایان ناراحت می شوند. همین ها باید در باشگاه استقلال طوری با کرار رفتار می کردند که به خودش اجازه ندهد چنین حرف هایی را بر زبان بیاورد. طرف به ایران آمده، معروف شده، پول ما را گرفته، زندگی راحتی داشته و در نهایت هم اینطور درباره کشورمان حرف می زند. اینها کرار را پررو کرده اند. او چه کاره است که درباره کشور ما حرف بزند؟»

 

وی ادامه داد: «اگر کرار درباره باشگاه استقلال حرف می زد به من هیچ ارتباطی پیدا نمی کرد اما وقتی این بازیکن درباره ایران صحبت می کند یعنی درباره من و امثال من صحبت کرده است. همه می دانند خداداد عزیزی نه استقلالی است و نه پرسپولیسی. من حرفم را همیشه رک زده ام. کرار که سهل است اگر مورینیو و رونالدو هم درباره ایران حرف می زدند جوابشان را مثل خودشان می دادم. من عاشق مارادونا هستم ولی او هم حق ندارد درباره کشور من اینطور صحبت کند.»

 

سرمربی شهرداری تبریز با انتقاد از امیر قلعه نویی خاطرنشان کرد: «او دوست خوب من است و برایش احترام قائل هستم. قلعه نویی پیشکسوت من است و از نظر کارنامه مربیگری نیز جزو مربیان موفق به حساب می آید اما توقعم از او بود که به شدیدترین شکل ممکن با کرار رفتار کند نه اینکه بیاید درصدد ماست مالی قضیه باشد. تاکید می کنم هر کسی از کرار حمایت کرده به کشورش خیانت کرده است. اگر من چنین بازیکنی داشتم و تیمم در حال سقوط بود باز هم بیرونش می کردم. این آدم نان ما را خورده و در تمام شهرهای ایران عشق و حال کرده بعد به خودش اجازه می دهد اینطور حرف بزند. ما که می دانیم آمار او در تبریز چرا بد در رفته است.»

 

عزیزی در خصوص اعتراض پرسپولیسی ها به صحبت هایش درباره لخویا اذعان داشت: «من نظرم را گفتم. به عقیده من، لخویا تیمی بود که با یک تیم محلی هم می توانستیم آن را شکست دهیم. حالا اینکه پرسپولیسی ها اصرار دارند بگویند این تیم رئال مادرید بود ایرادی ندارد، ما هم می گوییم رئال بود. اصلا آن بازیکن شان که از جوی آب امارات گرفته بودند هم په په است.»

 

وی در پایان با اشاره به صحبت هایی که درباره حضور افشین قطبی در ایران مطرح شده بود، افزود: «با صدای بلند فریاد می زنم اگر مدیران پرسپولیس دوباره افشین قطبی را به ایران بیاورند خیانت کرده اند. او همان آدمی است که با تلویزیون BBC مصاحبه کرد و گفت ایران امنیت ندارد. با سیاه بازی و قلب شیر و قلب پلنگ دو سال پول ما را برد و خورد و بارها علیه ایران صحبت کرده است. حالا اینکه ما بخواهیم به خاطر منافع شخصی وی را به ایران برگردانیم قشنگ نیست.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها