أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۰۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
مربی تیم استقلال گفت: «وقتی از هواداران استقلال اسامی بازیکنان را بپرسید اغلب اسم بازیکنان جدید را به یاد دارند.»

به گزارش پایگاه 598، جواد زرینچه در خصوص نظرسنجی برنامه تلویزیونی 90 اظهار داشت: «دیشب برنامه 90 را ندیدم و نمی دانم چه اتفاقی در آن افتاد و صبح از طریق رسانه ها متوجه شدم. برای کل مجموعه استقلال آرزوی موفقیت می کنم. همین که استقلالی ها سلامت هستند خودش بهترین خبر است.»

 

وی در خصوص این نظرسنجی خاطرنشان کرد: «مردم واقعا لطف دارند. من بارها در ورزشگاه های مختلف شاهد ابراز علاقه آنها بوده ام اما واقعیت امر این است کسانی که در نظرسنجی های این شکلی شرکت می کنند سن و سال شان به گونه ای است که بازی های مرا زیاد به یاد ندارند. اگر شما الان از هواداران استقلال اسامی بازیکنان را بپرسید اغلب اسم بازیکنان جدید را به یاد دارند.»

 

مربی استقلال در پایان گفت: «تمرینات خوبی را برای بازی مقابل نفت مسجدسلیمان انجام داده ایم و تلاش می کنیم در این دیدار سه امتیاز را کسب کنیم.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها