أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۰۱۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
در این کنگره که با حضور آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری آغاز گردید، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین سخنران ویژه این مراسم در ابتدای سخنرانی خود سلام ویژه مقام معظم رهبری را به عشایر خوزستان ابلاغ کرد.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، نخستین کنگره بین المللی یکصدمین سالگرد واقعه جهاد عشایر عرب خوزستان به مدت دو روز در شهر حمیدیه و اهواز برگزار می شود که در آن هیئت هایی از کشورهای همسایه حضور دارند.

در این کنگره که با حضور آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری آغاز گردید، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین سخنران ویژه این مراسم در ابتدای سخنرانی خود سلام ویژه مقام معظم رهبری را به عشایر خوزستان ابلاغ کرد.



سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در  نخستین کنگره جهاد عشایر عرب خوزستان اظهار داشت: دشمن طعم تلخ شکست را از اندیشه مقاومت و جهاد به دستور ولی فقیه چشیده و برای مقابله با آن نقشه ریخته است.

وی با بیان اینکه نقشه دشمن تضعیف ایمان و باورهاست، افزود: دشمن دنبال تضعیف اطاعت پذیری از ولایت بوده و در این راه هزار ترفند به کار بسته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان است، تصریح کرد: امروز اگر باب جهاد را ولی امر ما باز کند و زبان به فرمان جهاد بگشاید هیچ ناوی، هیچ سلاحی و حتی سلاح اتمی نخواهد توانست جلوی امت اسلام را بگیرد.

نقدی با بیان اینکه اگر دشمن شیطنت کند نتیجه آن بی‌شک فتح بیت‌المقدس خواهد بود، گفت: دشمن به بهانه قومیت سراغ ما می‌آید تا اقوام ما را به جان هم بیندازد، همچنین آنها به بهانه مذهب سراغ ما می‌آیند تا جنگ مذهبی راه بیندازند.

وی ادامه داد: این طایفه‌ای که به اسم داعش درست کرده‌اند برای این است که بین مسلمانان کدورت ایجاد کند تا جنگ بین شیعه و سنی راه بیفتد.

نقدی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در قیامی که 100 سال پیش در خوزستان اتفاق افتاد مردم با دست خالی در معرکه جنگ حضور پیدا کردند و با چماق با انگلیسی‌ها جنگیدند و بر سلاح گرم دشمن غلبه کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: شعارهایی که آن روز عشایر سر دادند و به انقلاب اسلامی رسید را امروز هم در یمن و عراق می‌شنویم.

وی تاکید کرد: وقتی پای فتوای جهاد پیش بیاید به هر قیمتی که باشد حتی با دست خالی باز به میدان خواهیم آمد و در مقابل استکبار خواهیم ایستاد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه باید با رسانه‌های فاسد و مزدور دشمن که می‌خواهند ایمان را از جوانان ما بگیرند، مقابله کرد افزود: عامل مهم دیگر در حفظ دستاوردهای امت اسلامی وحدت و یکپارچگی است که می‌تواند ما را به پیروزی بزرگ در مقابل صهیونیست‌ها برساند.

نقدی در ادامه تصریح کرد: دشمنان بداند اگر بساط تحریم را درست کرده و توطئه و اتهام‌زنی بمب هسته‌ای به ایران را تدارک دیده و رسانه‌ها و قدرت سیاسی خود را فراخوان کرده‌اند، اما باز راه به جایی نخواهند برد.

وی عنوان کرد: این 1+5  همان کسانی هستند که از شاه پشتیبانی کردند همان کسانی هستند که از تروریست‌ها حمایت کرده و در جنگ تحمیلی علیه ایران از صدام جنایتکار حمایت کردند.

نقدی در پایان عنوان کرد: دشمنان این را بدانند ملت ایران زیر بار هیچ قرارداد تحمیلی که عزت و کرامتش را زیر سئوال ببرد و تمام تحریم‌ها در آن لغو نشود، نخواهد رفت.

لازم به ذکر است که کنگره بین المللی یکصدمین سالگرد واقعه جهاد عشایر عرب خوزستان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، عشایر عرب و جمعی از مسئولان استانی در اهواز در حال برگزاری است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها