أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۰۱۰۱۴
زمان انتشار: ۱۸:۰۹     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
پاسخ رسایی به توهین امروز هاشمی:
ثانيا آقای هاشمی ما با نتانياهو همصدا شده ايم يا شما كه در كودتاي فتنه سال ۸۸ با آنها در ادعای دروغ تقلب همصدا شديد و در جريان ضد سوريه، دقيقا همان اتهاماتی را به بشار اسد زدید که اسرائیلی ها می زدند و مدعی استفاده بشار اسد از سلاح شیمیایی علیه مردمش بودند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، به دنبال سخنان توهین آمیز امروز هاشمی رفسنجانی نسبت به نمایندگان مجلس و منتقدان توافقنامه ژنو، حمید رسایی در تذکری در ابتدای جلسه امروز گفت:
 
جناب آقاي رئيس! متأسفانه امروز توهين هايي نسبت به مجلس و نمایندگان صورت گرفته كه لازم است به آن پاسخ داده شود.
 
آقای هاشمی امروز گفته اند كه مهمترين پرو‍ژه دولت مذاكرات هسته اي است و عده اي در مجلس نمي خواهند اين به نتيجه برسد و اين منتقدين با نتانياهو همنوا و همصدا شده اند.
 
اولا نتانياهو با مذاكرات هسته ای و توافقنامه ژنو مخالف است چون معتقد است  که آمريكايي ها نبايد حتي اين چند امتياز بي ارزش را هم به ايران بدهند در حالي كه منتقدين روند فعلي مذاكرات و توافقنامه ژنو ، مخالفند و می گویند چرا دولت محترم در برابر اين همه امتياز نقدي كه داده، به چند امتياز نسيه و جزيي دلخوش كرده است.
 
ثانيا آقای هاشمی ما با نتانياهو همصدا شده ايم يا شما كه در كودتاي فتنه سال ۸۸ با آنها در ادعای دروغ تقلب همصدا شديد و در جريان ضد سوريه، دقيقا همان اتهاماتی را به بشار اسد زدید که اسرائیلی ها می زدند و مدعی استفاده بشار اسد از سلاح شیمیایی علیه مردمش بودند.
 
آقای هاشمی گفته اید كه تريبون مجلس باز است و عده اي از اين تريبون در باره پرونده هسته اي دروغ مي گويند و مردم هم باور كرده اند.
 
اولا اين حرف نه تنها توهين به نمايندگان مجلس كه توهين به ملت ايران است. ملت ايران آنقدر ساده نيستند كه هر دروغي را باور كنند کما اینکه ادعای تقلب شما در سال ۸۸ را باور نکردند. دروغگو آنهايي بودند كه در انتخابات سال ۸۸ نظام اسلامي را به دروغ متهم به تقلب كردند ولي مردم دروغ آنها را باور نكردند و بعد از مدتی دور اين جماعت را خالي كردند و در انتخابات سال ۹۲ هم نشان دادند كه به نظام اسلامي اعتماد دارند و در انتخابات شرکت کردند.
 
ثانيا شما باید هم مخالف باز بودن تريبون مجلس باشید. نگرانید چون از این تریبون باز حقایق گفته می شود . شما اگر مي توانستيد اين تريبون را هم مانند رسانه های منتقد توقیف می کردید. چطور است که اگر مجلس شما را مدح كند، ۀن را در اوج می برید و نماینده مردم می شوند و اگر نمایندگان انتقاد كنند، مي خواهيد دهانش را ببنديد.
 
ثالثا شما يك سال نيم است در باره نتايج توافقنامه ژنو به مردم خلاف واقع گفته ايد و امروز نگران افتادن پرده ها هستيد. عزت ملي را داده ايد براي رفع تحريم ها ولي به تعبیر رهبر معظم انقلاب هم تحريم ها بيشتر شده و هم توهين ها بيشتر شده است.
 
امروز با تلاش منتقدین و در رأس آنها با سیاست دقیق رهبری انقلاب، براي مردم مشخص شده كه اعتماد به آمريكا غلط بوده است. آقای هاشمی ما به دولت كمك مي كنيم به شرط اينكه به جاي اعتماد به كدخداي دروغين به ملتش اعتماد كند.
 
آقای هاشمی! مجلس به مردم دروغ نگفته بلکه دروغ را آنهایی گفتند كه در انتخابات سال ۸۸ فتنه کردند و ادعاي تقلب كردند و در راس آنها شما بوديد.
 
آقاي هاشمي گفته ايد مشكل کشور نمايندگان منتقدی هستند كه سابقه جبهه ندارند در حالي كه اكثر منتقدين شما يا دست ندارند يا پا ندارند يا تير در بدنشان است. مشکل کشور این است که عده ای می خواهند یک بار دیگر به رهبری انقلاب جام زهری بدهند و ما نمي گذاريم این جام زهر به رهبرمان تعارف شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۲ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
۱۳
۴
طیب الله انفاسکم.سلمک الله
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۱ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
۱۱
۲
چرا صوت اینها رو نمیگذارید
پاسخ
اناری جانباز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۶ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
۷
۱۳
دروغگو شماهایی هستید که 8سال ازتریبون نمازجمعه ومجلس وبسیج و...بر علیه هاشمی وخاتمی وروحانی تبلیغ کردید ومردم درخرداد 92 به کاندید شما4میلیون وبه روحانی 20 میلیون رای دادند درحالیکه دیگر کاندیداها هم با جلیلی اختلاف نظ داشتند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
این 20 میلیونی که میگی همون 50 بعلاوه نیم درصد نیست اونهم با کلی شارژگرفتن از هاشمی و خاتمی و عارف و برخی اصول گرا نماها مگه شما ها نبودید با اختلاف 10 میلیونی احمدی نژاد فتنه کردید حالا به 350 هزار نفر می نازید خجالت داره
سامان
IRELAND
۰۳:۰۱ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۳
۴
۴
دولت چه کار درستی کرده جز اینکه نان را گران کرده و به اقتصاد و صنعت صدمه زده چرا وقتی کارخانه های تولید فولاد میتوانند نیاز کشور را بر طرف سازند باید فولاد از خارج وارد کنیم یا اقلامی همچون پاکت نامه را چرا باید وارد کرد یا در صنعت نفت چرا اینقدر وزیر به مهندسین جوان ایرانی بی اعتماد هست.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
۵
۳
درود بر حمید رسایی دلاور .
پاسخ
ناشناس
TAJIKISTAN
۲۲:۲۸ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
۲
۰
ناشناس
TAJIKISTAN
۲۳:۰۶ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
۰
۰
پنج خواهر تحصیل کرده بیکار مجرد که سنشان از 25 تا 35 سال است دارم. سالها به خاطر توهمات بزرگان و عدم درک درست در تعیین سیاستهای واقع گرایانه زندگی طبیعی دچار مخاطره شده. دنیا را درست نکرده در صدد ورود مردم به بهشت حتی با زور دارند. عدم انجام وظیفه ذاتی قوه ها مخصوصا مجلس شرم آور و بی عرضه ی چشم و گوش بسته قبل و عربده کشی های احمقانه دولت قبل و حماقت حامیان اصلی او که متاسفانه بزرگترین تصمیم گیرندگان مملکت هستند (فتنه گران اصلی آنها بودند که علی رغم قرار داشتن در مقامهایی که باید منشا اتحاد بوده لاکن حرمت نگه نداشتند و با انواع ترفندها مردم گرسنه را با پول ،متدینین را با برانگیختن احساسات مذهبی و متهم کردن رقبای انتخاباتی به مخالفت با افرادی که معصوم! می پنداشتند فریفتند) که سرعت افزایش تحریمها را افزایش داد، ما را به جایی رسانده که صحبت کردن این آقایان در باره منافع ملی برایم خنده دار باشد.منافع ملی خانواده من است که دارد دنیا و به تبع آخرتشان را از دست می دهند به خاطر بلند پروازی های انسانهای متوهم که حاضر نیستند بفهمند ملت دیگر توان تحمل ندارد. لااقل خوب است آقای رفسنجانی مدتهاست از اشتباهات گذشته پند گرفته و راه اصلاح را بر خود نبسته ولی افسوس گویا قانون است که باید سالها بگذرد تا افراد نگرششان اصلاح شود.
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
۴
۴
آقای رسایی مردم خودشان زبان دارند بخدا شماها نمخواهد بجای رهبری ومردم حرف بزنید یک کیلو پرتقال یا مرغ یا زمین یاخانه یا ماشین را نمتوانید ثابت نگه دارید شما را به بخدا دست از سر این مردم خوب و بینظیر بردارید بجای تهمت به آقای هاشمی ببینید دولت پاکتان چقدر دزدی واختلاس کرده اند جدا چقدر رودارید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۲ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
ثابت نگهداشتن قیمتها کار آقای رسایی نیست کار دولتهاست دولت قبلی به رعم شما نتتوانست این دولت که تورم بهمن را صفراعلام کرد بگذار قیمت مرغ را هم کنترل کند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
بیشتر مفاسد تاریخ ایران مربوط به دوران افساد طلب ها بوده است از کرسنت و توتال و استات اویل بگیر تا رانت 650 میلیون یورویی و فساد 6500 میلیاردی که اخیرا" آشکار شده و مربوط به سال 83 بوده است .
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۷ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
۱
۱
درود بر نماینده ی شجاع رسایی
خوشحالم که به او رای دادم و دوره بعد هم رای خواهم داد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها