أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۰۴۴
زمان انتشار: ۱۸:۳۴     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
از ديدار دو تيم نفت ايران و العين امارات استقبال کمي از سوي هواداران به عمل آمده است.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از تسنیم، دیدار دو تیم نفت ایران و العین امارات در حالی از ساعت 18 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که تماشاگران کمی نسبت به دیدار قبلی این تیم در ورزشگاه حضور داشتند.

* حدود هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر شدند که در دستان آنها پرچم زردرنگی منقش به نام مبارک پیامبر اسلام (ص) وجود داشت.

* پیش از آغاز بازی بازیکنان دو تیم در زمین چمن مسئول گرم کردن بودند که نکته عجیب در این بین نیمکت‌نشینی عمر عبدالرحمن، ستاره تیم العین بود و تمام حاضرین در ورزشگاه به دنبال این بازیکن بودند.

* مهدی تاج و سعید فائقی از جمله مسئولانی بودند که برای تماشای دیدار نفت در ورزشگاه آزادی حاضر شده و در جایگاه VIP نظاره‌گر بازی شدند. همچنین مسئولان اماراتی و تیم العین در جایگاه ویژه بازی نماینده کشورشان را به تماشا نشستند.

* محمد عبدالله بن زاید، فرزند ولیعهد کشور امارات که سرپرست کاروان العین است در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها