أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۰۴۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۷     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
تيم واليبال زنيت کازان در مرحله گروهي فصل جاري سوپر ليگ واليبال روسيه، ‌2 رکورد از خود به جا گذاشت.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از تسنیم، تیم والیبال زنیت کازان که کاپیتان تیم ملی ایران را در اختیار دارد با کسب 68 امتیاز، مرحله گروهی سوپر لیگ والیبال روسیه را به پایان برد و به عنوان تیم دوم در مرحله پلی آف شرکت خواهد. تیم بلگوری در جدول با 70 امتیاز، اول شد.

تیم بلگوری در مرحله گروهی لیگ توانست به رکورد 17 پیروزی متوالی برسد اما یاران سعید معروف با شکستن این رکورد، 18 پیروزی متوالی به دست آوردند. شاگردان ولادیمیر آلکنو همچنین با احتساب بازی‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا 29 بازی است که شکست نخورده‌اند.

تیم زنیت یک رکورد دیگر نیز به نام خود ثبت کرد و 5 بازیکن خارجی را در این فصل به خدمت گرفت. ولیفردو لیون از کوبا، مت اندرسون از آمریکا، تئودور سالپاروف از بلغارستان، بنجامین تونیوتی از فرانسه و در نهایت سعید‌ معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، لژیونرهای زنیت در فصل جاری بودند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها