يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۱۰۴۸
زمان انتشار: ۱۸:۳۸     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
وزنه‌بردار تيم ملي ايران مي‌گويد هيچ دخالتي در انتخابات فدراسيون ندارد و تمرکزش را روي اين مسائل نمي‌گذارد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس،‌ بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری ایران و جهان درباره شرایط تمریناتش گفت: زیر نظر توکلی تمرین می‌کنم. شرایط خوبی هم دارم اما به نظرم بهتر است تکلیف فدراسیون زودتر مشخص شود تا برنامه‌ها و اهداف را بدانیم.

وی ادامه داد: اردوها بلاتکلیف است در حالی که کشورهای دیگر اردوهایشان را شروع کرده‌اند. هرچه زمان از دست دهیم به ضرر وزنه‌برداری است. ما مسابقات جهانی آمریکا را پیش رو داریم که هم از نظر کسب سهمیه و هم از نظر سیاسی برای ما مهم است و برای اینکه پرچم ما در این کشور بالا رود باید برنامه ویژه‌ای داشته باشیم.

وزنه‌بردار تیم ملی ایران درباره اینکه قرار بود بهمن زارع اردوی یک هفته‌ای برای ملی‌پوشان در نظر بگیرد گفت: در جریان این موضوع نیستم. سلیمی همچنین در پاسخ به این سوال که وزارت ورزش قول داده بود اگر در اینچئون رکورد زدید به شما پاداش دهد و آیا این پاداش را گرفتید یا خیر عنوان کرد: هنوز پاداش ندادند اما آقای سجادی به ما قول داد در چند روز آینده این موضوع عملی شود.

وزنه‌بردار طلایی ایران در المپیک در خصوص نامه آیان برای حمایت از رضازاده در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری تصریح کرد: اصلا در این موارد دخالت نمی‌کنم و برایم مهم نیست. من کارم را انجام می‌دهم و نهایتا دو، سه سال در تیم ملی هستم بنابراین سعی می‌کنم بهترین نتایج را کسب کنم و تمرکزم را به این موضوع که چه کسی نامه داده از دست ندهم.

سلیمی درباره جلسه طباطبایی با ملی‌پوشان اظهار داشت: قرار شده جلسه‌ای باشد البته من خودم با او صحبت کردم. دیدگاه مثبتی دارد و هدفش کمک به وزنه‌برداری است. اگر اهدافی که دارد عملی شود مشکلات ما حل می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها