أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۰۵۴
زمان انتشار: ۱۸:۳۹     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
گري کيهيل، مدافع چلسي عنوان کرد که قصد دارد بر خلاف انتقادات، به عملکرد خوبش در چلسي ادامه دهد و آينده اش در چلسي رقم مي‌خورد.
به گزارش "ورزش سه"، پس از حضور کورت زوما در خط دفاعی چلسی، بسیاری به انتقاد از سطح عملکرد گری کیهیل پرداختند و زوما را مدافع بهتری نسبت به او دانستند. با این حال، کیهیل معتقد است که او چندین بار توانایی هایش را ثابت کرده و انتقادات را بی پایه و اساس خواند.

او گفت:" من بارها خودم را ثابت کرده ام. در زمانی که در بولتون بودم، خودم را ثابت کردم و به تیم ملی دعوت شدم. به من گفته می‌شد " تو به تیم ملی نمی‌رسی، تو در بولتون بازی می‌کنی" . من به آنها ثابت کردم که اشتباه می‌کنند. به چلسی آمدم و گفته می‌شد " اوه، تو نمی‌توانی در چمپیونزلیگ بازی کنی. نمی‌توانی این کار را انجام دهی، نمی‌توانی آن کار را انجام دهی". من بار دیگر ثابت کردم که اشتباه از آنهاست. با وجود اینکه شما دوست ندارید با انتقادات سر و کله بزنید، ولی انتقادات بوده که من را به اینجا رسانده است."

کیهیل ادامه داد:" شکست 5-3 مقابل تاتنهام، روز خیلی بدی برای باشگاه بود. از وقتی من در این باشگاه حضور پیدا کردم، خوشبختانه به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که نتایج خوبی کسب کنیم. پیش از فینال گفته می‌شد که این نتیجه روی فینال تاثیری نخواهد گذاشت و دقیقا همینطور هم شد. من از این به عنوان یک انگیزه استفاده کردم تا به منتقدان بار دیگر ثابت کنم که اشتباه می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها