کد خبر: ۳۰۱۰۵۵
زمان انتشار: ۱۸:۳۹     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
بعد از باخت به ملوان، با مديريت تيم و مربيان جلسه اي داشتيم و با يکديگر هم قسم شده ايم تا بقيه بازي ها را با تمام توان کار کنيم و پيروز از بازي بيرون بياييم.
به گزارش "ورزش سه"، روح اله سیف الهی که عنوان پرکارت ترین بازیکن لیگ را یدک می‌ کشد راجع به وضعیت تیم استقلال‌خوزستان گفت: دیگر الان وقت از دست دادن امتیاز و افسوس خوردن نیست، بعد از بازی با ملوان، با مدیرعامل و کادرفنی جلسه داشتیم و سعی کردیم تمام مسائلی که احساس می‌ کردیم از عوامل باخت مان باشد را عنوان کنیم و بعد نیز هم قسم شدیم تا دیگر امتیازی از دست ندهیم. با انگیزه سر تمرینات حاضر می‌ شویم و انشاالله با تمرکز بالا بازی ها را یکی یکی با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: امتیازها در پایین جدول یکسان است و با یک باخت، وضعیت تیمها بحرانی می‌ شود، بنابراین باید همه حواسمان باشد که امتیازی را از دست ندهیم، بهرحال ل به دریا زدیم و از نظر روحی و روانی آماده بازی با تیم پدیده هستیم، با خیال راحت می‌ رویم تا بتوانیم همه امتیازات لازم را به دست آوریم.

سیف الهی در آخر گفت: به خدا خودم هم نمی‌ دانم چرا اینقدر کارت گرفتم، فکر می‌ کنم داوران روی من حساس شده اند، با مدیرعامل باشگاه هم جلسه داشتم و قول دادم دیگر این اتفاق نیفتد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها