أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۰۵۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۰     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
برندن راجرز، سرمربي ليورپول عنوان کرد که دنيل استوريج، مهاجم اين تيم، در حال بازگشت به روزهاي خوبش است.
به گزارش "ورزش سه"، استوریج که یک فصل رویایی را در لیورپول سپری کرد، در فصل جدید از ابتدا دائما دچار مصدومیت شده و پس از بازگشت به میادین نیز نتوانسته در حد و اندازه های فصل پیش خود ظاهر شود. او مقابل بشیکتاش 105 دقیقه بازی کرد ولی در دیدار مقابل سیتی استراحت داده شد و در دقیقه 75 به میدان آمد.

راجرز در جمع خبرنگاران گفت:" دنیل هنوز کاملا آماده نیست زیرا این بازی‌ها، بازی های تمرینی برای بازگشت به روزهای خوب نیست. او از سیستم جدید شگفت زده شده.اگر استوریج در امادگی در سیستم قرار بگیرد، تیم عالی خواهد شد. در پایان هفته، دنیل آمادگی کامل به دست خواهد آورد. او برای لیگ برتر اماده نبود و برای همین، ما سعی کردیم او را به نحوی با تیم هماهنگ کنیم.یورولیگ یک فرصت بسیار خوب برای او بود ولی نباید فراموش کرد که او حدود 5 ماه از میادین به دور بوده است. آخرین چیزی که ما می‌خواهیم ناراحت کردن اوست. او با بازی کردن در دیدار مقابل سیتی، با وجود حضور در دیدار مقابل بشیکتاش، خوشحال بود. او برای بازی کردن کاملا متمرکز بود و شما یک دنیل کاملا آماده را دیدید. او عالی بود."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها