أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۰۶۲
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
لوسيانو ادينهو تجربه بازي مقابل الاهي امارات با الشارجه را دارد و اعتقاد دارد مي توانند اين تيم را در تبريز شکست دهند.
ادینهو که اولین گل تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رساند برای این بازی هم خودش را آماده کرده و پیش از این بازی به "ورزش سه" گفت:در این 4،5 روز خودمان را برای بازی با الاهلی آماده کردیم تا بتوانیم فردا از ساعت 4 بعد از ظهر بازی خوبی جلوی الاهلی انجام دهیم. هر 11 نفر داخل زمین باید تمرکز داشته باشند و فقط به برد فکر کنند. باید برای برد به زمین برویم و بازی کنیم و هیچ نتیجه دیگری نمی خواهیم. من می دانم بازیکنان الاهلی خیلی بزرگ هستند و تیم خوبی است اما تراکتور باید در تبریز پیروز شود . البته باز هم می گویم شکست دادن این تیم راحت نیست.

او درباره شناختش از الاهلی پیش از دیدار با این تیم گفت: من کاملا الاهلی را می شناسم و دو سال پیش که در الشارجه بودم جلوی این تیم بازی کردم و این خط دفاع ضعیفی دارد. اما ما باید در همان 10،15 دقیقه اول بازی گل بزنیم تا بازی را ببریم. ما مشکلی با بازیکنان معروف این تیم مثل احمد خلیل و فیصل خلیل نداریم. وقتی از اول بازی فشار بیاوریم می توانیم ببریم. در بازی فوتبال 70 درصد گل ها از روی ضربات ایستگاهی و کرنر ات و اگر در این ضربات حواسمان باشد و خودمان در من تو من با تمرکز کار کنیم می توانیم ببریم. فردا باید 11 نفر اول به فکر گل نخوردن باشند و اگر دافع خوب باشد گل هم می زنیم.

ادینهو در مورد گلزنی خودس هم گفت: در هر بازی هر چقدر شانس گلزنی داشته باشم استفاده می کنم. من وظیفه ام را انجام می دهم و یک یا دو گل هم بزنم هواداران به من تبریک می گویند و اول می خواهم به تیم کمک کنم. اگر شانس داشته باشم می توانم گل های بیشتری بزنم اما اول برد تراکتور برایم مهم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها