أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۰۱۰۷۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۸     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
ماموران پس از حضور در خیابان کارون مشاهده کردند "شاهرخ" یکی از اوباش منطقه درحالیکه حالت طبیعی ندارد اقدام به شکستن شیشه مغازه‌ها به وسیله شیشه نوشابه کرده است.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از باشگاه خبرنگاران،  دو روز پیش بود که شرارت‌های یکی از ارازل و اوباش منطقه نواب به سامانه 110 اعلام شد.

 

به دنبال این موضوع سریعا تعدادی از عوامل کلانتری 108 نواب به محل مورد نظر اعزام شدند.

 

ماموران پس از حضور در خیابان  کارون مشاهده  کردند "شاهرخ" یکی از اوباش منطقه درحالیکه حالت طبیعی ندارد اقدام به شکستن شیشه مغازه‌ها به وسیله  شیشه نوشابه کرده است.

 

به دنبال این موضوع و وقوع جرم مشهود نیروهای کمکی به محل اعزام شدند و ماموران طی یک اقدام ضربتی "شاهرخ" را که قصد تسلیم شدن نداشت زمینگیر کرده و دست بسته به کلانتری منتقل کردند.

پس از دستگیری "شاهرخ" تعدادی از اهالی خیابان کارون به کلانتری مراجعه و اظهار داشتند: "شاهرخ" در روزهای گذشته از آنان با تهدید چاقو زورگیری کرده و امروز نیز با شکستن شیشه مغازه‌ها قصد زورگیری داشته است.

 

سرهنگ سید عباس نازرفتار رئیس کلانتری 108 نواب درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم پس از تحقیقات مقدماتی جهت کشف سایر جرایمش در اختیار ماموران پایگاه هشتم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها