أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۰۸۲
زمان انتشار: ۲۰:۳۸     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
ششمين بازي پرسپوليس مقابل تيم هاي ازبکستاني به سود پرسپوليس به پايان رسيد.
به گزارش "ورزش سه" پیروزی ارزشمند قرمزپوشان مقابل بنیادکار اولین برد پرسپولیس مقابل یک تیم ازبک پس از 17 سال بود. پرسپولیس برای اولین بار در 7 اسفند 1376 مقابل نوفباخور ازبکستان بازی کرده بود که در آن بازی علیرضا امامی‌فر مربی فعلی این تیم برای قرمزها گل زده بود. مسابقه ای که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

پرسپولیس در سال 2003 و 2009 مقابل پاختاکور و بنیادکار دو شکست 1 بر صفر را پذیرفت. جالب اینکه بنیادکار یک بار دیگر در سال 2011 با 3 گل قرمزها را شکست داده بود. یکی دیگر از بازی های پرسپولیس مقابل این تیم قدرتمند ازبک هم درتهران در تاریخ 16 فروردین 1390 با تساوی بدون گل به پایان رسیده است. با این وصف پرسپولیس برای اولین بار مقابل نمایندگان ازبک به پیروزی رسید تا یک بار دیگر عدد 6 برای قرمزها خوش یمن باشد.

جالب است بدانید این شکست چهارمین شکست همه تیم های ازبکستانی در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا در ازبکستان مقابل همه حریفان آسیایی بود که این مساله ارزش برد پرسپولیس را بالا می‌ برد. آنها امروز ششمین بازی خود مقابل ازبک ها را انجام می‌ دادند و یک بار دیگر عدد شش برایشان خوش یمن بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها