يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۱۰۹۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۲     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
سرخپوشان پايتخت بازي دوم خود را در ليگ قهرمانان برابر بنيادکار تاشکند بردند تا با دو پيروزي در صدر جدول گروه قرار بگيرند.
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در بازی سوم خود در این تورنمنت باید مقابل النصر عربستان به میدان برود که این مسابقه در آخرین بازی قرمزپوشان در سال 93 خواهد بود. در این مسابقه که در روز 26 اسفند برگزار می‌ شود، پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل النصر عربستان که البته تیم بسیار قدرتمندی است، می‌ تواند صعود خود را به دور بعدی این مسابقات قطعی کند.

اگر این اتفاق رخ بدهد آن وقت سال بد پرسپولیس در رقابت های داخلی با یک پایان دلپذیر روبه‌رو خواهد شد. پایانی که شاید هواداران این تیم بعد از گذراندن 6، 7 ماه تلخ واقعا شایسته آن هستند. قرمزها برای رسیدن به این موقعیت احتیاج به تمرکز و تقسیم قوا در سه مسابقه آینده دارند که اتفاقا هر سه آنها بیرون از خانه برگزار می‌ شود. آیا سال تلخ 93 پایانی شیرین برای پرسپولیس خواهد داشت؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها