يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۱۰۹۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
سرمربي سابق پرسپوليس مي‌گويد حميد درخشان نقش اول را در موفقيت‌هاي پرسپوليس دارد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایسنا، حمید استیلی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل بنیادکار ازبکستان اظهار کرد: پرسپولیس یک بازی منطقی و خوب را مقابل بنیادکار ارائه داد و توانست به پیروزی برسد. من فکر می‌کنم کسب پیروزی در نخستین بازی که مقابل لخویا به دست آمد، روی روحیه بازکینان تاثیر مثبت گذاشت و امروز هم همین روند را بازیکنان در زمین پیاده کردند.

وی افزود: بعد از چند بازی حمید درخشان به یک ترکیب نسبت به تیمش رسیده است و توانسته در دو تا سه بازی ترکیب ثابتی رابه میدان بفرستد. معتقدم این موضوع می‌تواند به موفقیت پرسپولیس کمک کند. این موضوع باعث می‌شود بازیکنان درون زمین هماهنگی خوبی با هم داشته باشند. به اعتقاد من خط دفاعی پرسپولیس امروز روز خوبی را داشت و بدون اشتباه ظاهر شد. بازیکنان بنیادکار ازبکستان سعی داشتند روی ارسال از جناحین دروازه پرسپولیس را با خطر مواجه کنند اما عملکرد خوب محسن بنگر، نور محمدی، بابک حاتمی و همین طور اومانیا باعث شد آن‌ها نتوانند موقعیت خوبی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کنند.

او تاکید کرد: البته سوشا مکانی هم یکی از بهترین روزهایش را امروز پشت سر گذاشت. در پرسپولیس همه بازیکنان خوب هستند. امروز محمد نوری هم نقش یک لیدر و کاپیتان را به خوبی ایفا کرد. او با پاس‌های عمقی که ارسال می‌کرد مهاجمان پرسپولیس را در فرصت گلزنی قرار می‌داد و باعث می‌شد تیم حریف کمی به عقب‌تر رانده شود. پرسپولیس روی ضد حملات برنامه‌ی ویژه‌ای داشت و روی این موضوع هم به خوبی کار کرده بود. آن‌ها به خوبی بازی را اداره کردند و توانستند با انجام یک بازی هوشمندانه به پیروزی برسند. من این پیروزی را به تمام پرسپولیسی‌ها و مخصوصا پیشکسوتان این تیم تبریک می‌گویم. امیدوارم روند پیروزی‌ها کما کان ادامه داشته باشد و شاهد روزهای خوب پرسپولیس باشیم.

او در پاسخ به این سوال که به نظر شما بهترین بازیکن بازی پرسپولیس مقابل بنیادکار چه کسی بود اظهار کرد: همه بازیکنان خوب بودند. همه در سطح عالی بازی کردند و وظایف خود را به خوبی انجام دادند اما از نظر من محمد نوری کمی بهتر از بقیه بود. او هم پاس گل داد و هم در این بازی گلزنی کرد. به نظر من او یک کاپیتان واقعی است. طارمی هم تا زمانی که در زمین بود عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.

او در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما روند روزهای خوب پرسپولیس ادامه خواهد داشت اظهار کرد: پرسپولیس می‌تواند به همین روند ادامه دهد اما نباید توقعات از این تیم بی‌جهت بالا برود. پرسپولیس بیش از هر چیزی در حال حاضر به آرامش نیاز دارد. ان‌شاءالله با حمایت هواداران و همین طور تلاش‌های مدیریت باشگاه این آرامش به پرسپولیس منتقل شود. وقتی تیمی پیروز می‌شود همه چیز خوب است. اما وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد باید همه کنار تیم باشند. شما دیدید در روزهای اخیر همه پشت پرسپولیس ایستادند و ثمره آن را هم در حال حاضر می‌بینید.

استیلی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه پرسپولیس در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته است اظهار کرد: پرسپولیس مقابل صبا و پدیده بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاشت. خوشحالم که این روند را در آسیا ادامه داده است که ثمره آن کسب دو پیروزی است. در دو بازی اخیر پرسپولیس بازیکنان کمترین اشتباه را داشتند. این تیم باید سعی کند روی حفظ توپ بیشتر کار کند. شما در بازی مقابل بنیادکار دیدید وقتی پرسپولیس صاحب توپ بود عملکرد بهتری را در زمین ارائه می‌کرد. به نظر من آمدن بابک حاتمی به خط دفاعی پرسپولیس کمک زیادی کرد. او به هماهنگی لازم با مدافعان پرسپولیس رسیده است و نقش مهمی در روند موفقیت‌آمیز پرسپولیس دارد.

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه درخشان نقش اول را در کسب موفقیت‌های اخیر پرسپولیس دارد اضافه کرد: وقتی پرسپولیس می‌بازد و درخشان را مقصر می‌دانند پس حالا هم که روزهای خوب پرسپولیس رسیده است پس درخشان نقش اول را درکسب این موفقیت‌ها دارد. به اعتقاد من کادر فنی پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و باعث شده پرسپولیس بازی‌های زیبایی را به نمایش بگذارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها