يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۱۰۹۹
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
مربي تيم ملي فوتبال کشورمان و دروازه‌بان تيم فوتبال پيکان براي تماشاي ديدار نفت - العين امارات در ورزشگاه آزادي حاضر شدند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از تسنیم، دیدار دو تیم نفت ایران و العین امارات در چارچوب هفته دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که از ساعت 18 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد در نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید که حواشی زیر را در پی داشت:

* بعد از گذشت مدت کوتاهی از آغاز بازی مارکار آقاجانیان به همراه مهرداد خانبان که از اعضای کادر فنی تیم ملی هستند در ورزشگاه آزادی حاضر شدند و در جایگاه ویژه به تماشای بازی نشستند.

* سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان در اواخر نیمه اول به همراه دوستانش در ورزشگاه آزادی حاضر شد که حضور او با استقبال خوب تماشاگران همراه شد.

* منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت به همراه حسینی، رئیس هیئت مدیره این باشگاه جزو نفراتی بودند که در جایگاه VIP بازی را تماشا کردند.

* تا پایان نیمه نخست این دیدار به تعداد تماشاگران اضافه شد و حدود 1500 تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها