کد خبر: ۳۰۱۱۰۰
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
بارسلونا فردا بازي برگشت نيمه نهايي کوپا دل ري را در زمين ويارئال برگزار خواهد کرد. کاتالان ها باي رفت را 3-1 به نفع خود خاتمه داده بودند.
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تنها تیم حاضر در اسپانیاست که شانس کسب سه گانه را در اختیار دارد و برای امیدوار ماندن به این مهم، فردا باید ویارئال را از پیش رو برداشته و به فینال کوپا دل ری راه یابد.

لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا در مورد بازی فردا شب گفت:" هنوز نمی دانم که ویارئال فردا با چه ایده ای مقابل ما قرار خواهد گرفت. ممکن است مارسلینیو ترکیبش را هجومی بچیند یا برعکس. فردا مشخص می شود که با چه ویارئالی روبرو خواهیم شد. ممکن است فردا بازی متفاوتی از این تیم به نسبت سه بار قبلی شاهد باشیم.نتیجه بازی رفت بی شک روی شیوه بازی هر دو تیم در بازی فردا تاثیر خواهد داشت.ویارئال تیمی است که بخصوص در ضد حملات تیم بسیار خطرناکی است و از این مساله اگاه هستم."

سرمربی بارسلونا در مورد احتمال کارت گرفتن ماسکرانو و سوارز و محروم شدن آنها از حضور در بازی فینال گفت:" مطمئنا این مساله را در انتخاب 11 بازیکن اصلی برای بازی فردا لحاظ خواهم کرد. به هر حال صحبت از یک فینال است. تا فردا تصمیم نهایی خودم را خواهم گرفت."

ویارئال روز یکشنبه موفق شد در زمین رئال مادرید به یک تساوی خوب 1-1 دست یابد و این مساله می تواند از لحاظ روحی روی بازیکنان این تیم تاثیر مثبتی بگذارد. انریکه در این رابطه گفت:" ویارئال تیم بزرگی است و این را می دانیم. می دانیم که این تیم فردا سعی خواهد کرد توان بیشتری بیش از آنچه در بازی های قبلی مقابل ما نشان داده، بگذارد.آنها می توانند ما را به دردسر بیندازند . البته ما هم تیم قدرتمندی هستیم و در بهترین فرم خودمان قرار داریم. این جام برای ما مهم و هیجان انگیز است. شک ندارم که بازی جذابی خواهد شد."

انریکه در پاسخ به سوالی در مورد عصبانیت سوارز پس از تعویض شدن در مقابل گرانادا گفت:" نمی خواهم روی این گونه مسائل تمرکز کنم. زمانی که خودم فوتبال بازی می کردم دوست نداشتم در همه بازی ها حضور داشته باشم. شاید بازیکنان حرف دیگری بزنند اما مهم این است که چگونه فکر می کنند. قرار نیست یک بازیکن در همه بازی ها به میدان برود.این مسائل جانبی مرا نگران نمی کند.وقت ندارم به اینگونه مسائل فکر کنم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها