کد خبر: ۳۰۱۱۰۲
زمان انتشار: ۲۰:۴۶     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
پرسپوليس، تمام شده بود ... سرخپوشان که در پايان هفته نوزدهم ليگ با 19 بازي، 6 برد، 4مساوي، 9 باخت، 19 گل زده و 23 گل خورده، 22 امتياز داشتند با حريم سقوط تنها 5 امتياز فاصله داشتند.
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس هیچ نداشت. تیمی که 5 بازی متوالی در لیگ و جام‌حذفی بازنده شده بودند، 5 باخت برای شکستن که هر باشگاهی کفایت می‌ کند مخصوصا باشگاه بحران زده ای مثل پرسپولیس 93 که در یک سال 6 متوالی به اسم مدیر داشته، از بازی برابر پدیده در مشهد استارت بازگشت زد.

محمود خوردبین قبل از بازی برابر پدیده مشهد گفت: در حرم امام هشتم روح واقعی پرسپولیس را زنده می‌ کنیم و به دل نگرانی هوادارانمان خاتمه می‌ دهیم.

... پرسپولیس فقط امید داشت و به جز امید، هیچ نداشت. این را خوردبین همان روز گفت، امید به رحمت خدا ...

خوردبین از توان و حرفه ای گری درخشان گفت؛ گفت که پرسپولیس خوب بازی می‌ کند. روزی که چنین گفت برخی از دوستان می‌ گفتند هم پرسپولیس تمام شده و هم خوردبین و حمید درخشان اما پرسپولیس سودای دیگر داشت. برد برابر پدیده در مشهد، تساوی بدون گل برابر صبا ... دیداری که درخشان اعتقاد داشت در هیچ دیداری از لیگ هیچ تیمی این همه فرصت گل خلق نکرده است.

خیلی ها حرف درخشان تایید کرده اما اعتقاد داشتند تیمی که از 10 فرصت گل یکی را گل نکند نیاز به یک «شوک» دارد. نژادفلاح در برنامه ورزش و مردم 10 روز قبل گفت؛ حمید درخشان خودش با درک شرایط پرسپولیس تصمیم می‌ گیرد، او با این جمله، درخشان را برای اخذ یک تصمیم جدید و جدی آماده کرد. در برخی از برنامه های ورزشی از درخشان اینگونه انتقاد شد که: چرا مربیان ما آنقدر می‌ مانند تا برکنار شوند؟

قبل از بازی با لخویا، درخشان گفت؛ از فرصت های گلمان برابر صبا، برابر لخویا به جای افسوس، گل می‌ سازیم و البته ساخت.

پرسپولیس برابر لخویای قطر 3 ـ صفر برنده شد، حالا نوبت بنیادکار بود. این فرصتی بود برای دور جدیدی از رکوردشکنی حمید درخشان.

او که برابر استقلال در دبی بعد از 19 بازی بی شکست قلعه‌نویی برابر سرخپوشان، پیروز شده بود، برابر بنیادکار طلسم ناکامی 17 ساله سرخ ها در تاشکند شکست ...

دست حمید درخشان تا اینجای کار 2 قفل بزرگ را باز کرده است. قفل سوم، صعود پرسپولیس به جمع 8 تیم برتر در لیگ قهرمانان آسیاست.

پرسپولیس هیچ نداشت اما در 4 هفته از هیچ به همه چیز رسید ...

همه چیز از حرم امام هشتم شروع شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها