کد خبر: ۳۰۱۱۰۷
زمان انتشار: ۲۰:۴۷     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
مدير عامل باشگاه نفت تهران اعتقاد دارد که اين تيم با بدشانسي مقابل حريف اماراتي به برتري نرسيده است.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از تسنیم، منصور قنبرزاده پس از تساوی نفت ایران و العین امارات گفت: واقعا حیف شد که برنده نشدیم. فکر می‌کنم می‌توانستیم پیروز شویم. روی صحنه پنالتی العین حرف داریم و باید این صحنه بازبینی شود. از دور چیزی معلوم نبود، ولی قطعا پس از دیدن فیلم صحنه پنالتی در مورد این مسئله صحبت می‌کنیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم مقابل العین بدشانس بودیم. انصافا می‌توانستیم پیروز شویم ولی این اتفاق رخ نداد.

مدیرعامل باشگاه نفت در پاسخ به این سوال که تیمش چقدر شانس صعود از این گروه به دور بعد را دارد گفت: تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا این کار صورت بگیرد ولی این اولین سال حضور نفت در لیگ قهرمانان آسیاست. در لیگ برتر هم تراکم بازی زیاد است و در جام حذفی هم بازی‌های زیادی انجام داده‌ایم. فکر می‌کنم با این شرایط باید انتظارات از نفت منطقی باشد اما باز هم تاکید می‌کنم که این نوع بازی کردن مقابل العین چیزی از پیروزی کم نداشت.

قنبرزاده درباره حضور بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال ایران در بازی‌های بین‌المللی نفت تهران خاطرنشان کرد: شاید خیلی‌ها بگویند بازی‌های نفت به این افراد ربطی نداشته باشد اما این مسئله درست نیست. نفت در بازی‌های آسیایی نماینده کشورمان است و من هم از پیشکسوتان ممنون هستم که به ورزشگاه می‌آیند. آنها به بازیکنان دلگرمی می‌دهند. برخی از بازیکنان جوان ما و بهتر است بگویم 80 درصد تیم ما کلا 5، 6 بازی در ورزشگاه آزادی انجام داده‌اند اما همین بازیکنان جوان می‌توانند آینده خوبی برای فوتبال ایران باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها