امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۰۱۱۰۹
زمان انتشار: ۲۰:۴۸     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
آناليزور نفت تهران گفت: داور ديدار نفت مقابل العين از پيروزي تيم ما جلوگيري کرد، داور مانع پيروزي ما مقابل تيم اماراتي شد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، علی چینی پس از تساوی یک بر یک نفت مقابل العین امارات گفت: تیم ما قدرتمند بازی کرد و بسیار سرتر از تیم کهکشانی و میلیاردی العین بود. آنها نیمه دوم به طور کامل در لاک دفاعی بودند اما داور متأسفانه به گونه‌ای از بردن نفت جلوگیری کرد چرا که می‌توانست حداقل یک بازیکن العین را اخراج کند. در هر صورت نفت در این دیدار از لحاظ فنی برتر بود.

وی ادامه داد: صحنه پنالتی به هیچ وجه پنالتی نبود چون توپ با دست فاصله کمی داشت اما به نظرم داور منتظر بود تا برای حریف پنالتی بگیرد.

چینی در مورد اینکه آیا با کسب یک امتیاز از دو بازی کار صعود نفت سخت نشده است، گفت: در یک گروه بسیار سخت قرار داریم. العین مدعی قهرمانی در آسیاست، پاختاکور نیز یکی از بهترین تیم‌های قاره است و الشباب هم که تکلیفش روشن است و همه از قدرت این تیم آگاه هستند اما در گروه‌هایی که نتایج مساوی زیادی در آن رقم می‌خورد می‌توان با 7-8 امتیاز هم صعود کرد. کارمان سخت شده است اما با توجه به نتایج رقیبان امیدواریم.

بازیکن سابق استقلال در مورد اینکه آیا با نظرسنجی برنامه 90 مبنی بر اینکه فرهاد مجیدی محبوب‌ترین بازیکن باشگاه استقلال است، گفت: همه بازیکنان استقلال و پرسپولیس محبوب هستند اما اگر به من باشد می‌گویم علیرضا منصوریان محبوب است. این حرف من نیست و کلاً می‌گویم، محبوبیت، مردمداری و قلب آدم است نه به پرسپولیس گل زدن. در مجموع محبوبیت در رفتار و شخصیت است.

چینی گفت: مجیدی به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و معتقدم که باید این مسابقه را 10 سال دیگر می‌گذاشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها