يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۱۱۱۰
زمان انتشار: ۲۰:۴۸     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
هفته اول ليگ قهرمانان براي تيم هاي ايراني با يک برد، يک تساوي و 2 باخت توام شد و نمايندگان ايراني در مجموع خوب عمل نکردند.
به گزارش "ورزش سه"، سوای برد 3 ـ صفر پرسپولیس برابر لخویا یک تساوی و 2 باخت نصیب نمایندگان ایران شد، اما ظاهرا روز دوم بازی ها، نوید درخشانی را برای درخشش فولاد و تراکتورسازی در بازی های چهارشنبه می‌ دهد.

پرسپولیس برابر بنیادکار طلسم شکنی کرد و برنده شد و تیم نفت برابر العین در عین برتری به نتیجه تساوی یک ـ یک رسید حالا همه منتظر درخشش تراکتورسازی هستند تا نماینده خوب تبریز با کسب سومین برد خود در سه سال گذشته، بتواند رکورد حضور بیشترین تماشاگر را هم که در هفته اول در اختیار فولاد بود، در کشورمان نگه دارد و با حضور خیل عظیم تماشاگرانش تیم الاهلی امارات را شکست دهد که آنچنان که می‌ دانید تنها یک بازیکنش یعنی ریبریو برزیلی به اندازه 3 برابر هزینه امسال تراکتورسازان پول گرفته است. در آن سوی فولادخوزستان برای کسب امتیاز برابر لوکوموتیوتاشکند و ثبت دهمین بازی بدون شکست خود را آماده می‌ کند برای فولاد که 9 بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته، بازی برابر ضعیف ترین نماینده ازبکستان حتی اگر با یک تساوی توام شود، می‌ تواند امیدواری شاگردان دراگان اسکوچیچ که با بیشترین غایب به مصاف حریف می‌ رود، بارور سازد.

اگر 2 نماینده فردای ما با یک برد خانگی و یک تساوی خارج خانه به کار خود خاتمه دهند، ایران با 2برد و 2 تساوی هفته موفقی را در لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها