أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۱۱۲
زمان انتشار: ۲۰:۴۹     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
عليرضا منصوريان سرمربي نفت به العيني ها به خاطر کسب مساوي در تهران تبريک گفت.
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران بعد از کسب میاوی در بازی با العین و اینکه هنوز در لیگ قهرمانان آسیا یک برد هم کسب نکرده پاسخگوی خبرنگاران بود:

العین در نیمه دوم خوش شانس بود
به نظرم کیفیت بازی خیلی بالا بود و در نیمه اول العین موقعیت‌های بیشتری داشت اما در نیمه دوم در لاک دفاعی بودند و خوش شانس، به نظرم این مساوی برای‌شان خیلی خوب بود و به مسئولان العین تبریک می‌گویم و متفاوت‌تر از فوتبال امارات بازی می‌کنند.

به بازیکنانم خسته نباشید می گویم
به بازیکنان تیم خودم و کادر فنی و کادر پزشکی و تدارکات خسته نباشید می‌گویم خواسته‌هایم در نیمه دوم کاملا در زمین اجرا شد و فرصتی به حریف ندادیم واحتیاج بود که در روند حرکتی تیم مان به گل برسیم.

داور یک فرصت گلزنی را از ما گرفت
نمی‌خواهم در مورد داوری حرف بزنم اما در مورد پنالتی سختگیرانه‌ای بود زیرا شیری نه فرصت داشت نه فاصله‌ای با توپ که پنالتی اعلام شد. در کل فوتبال با کیفیتی دیدیم و داور در موقعیت امیری هم یک فرصت گلزنی را از ما گرفت.

از بازیکنانم راضی هستم
در صحنه‌ای که وحید امیری می‌رفت با دروازه‌بان تک به تک شود داور با یک سوت بی مورد شانس گل را از ما گرفت. همچنین در صحنه‌ای دیگر دروازه‌بان و مدافع العین با هم برخورد کردند اما داور خطای بازیکن ما را گرفت. در مجموع فکر می‌کنم بازی از نظر فنی بسیار با کیفیت بود و من از بازیکنانم راضی هستم.

ما مشکل گلزنی نداریم
به نظر من تیمم مشکل گلزنی ندارد و با نظر کسانی که می گویند تیم مان مشکل گلزنی دارد موافق نیستم. ما بازیکنان خوبی در پیشانی خط حمله داریم.

از تماشاگران تشکر می کنم
اول از همین تعداد تماشاگرانی که به ورزشگاه آمدند و نمی‌دانم نتیجه بازی پرسپولیس چند بر چند شد( وقتی شنید که پرسپولیس پیروز شده) گفت این بازی همزمان با آن مسابقه بود و همه تماشاگران حاضر در ورزشگاه منبع حمایتی کامل بود.

از رحمتی تشکر می کنم
از مهدی رحمتی عزیز که یک لحظه او را در جایگا‌ه دیدم تشکر می‌کنم و با جرات می‌گویم با این تیم حرفه‌ای العین اگر در ورزشگاه خالی بازی می‌کردیم بازیکنان جوان ما کم می‌آوردند اما از همین جا دست تک تک تماشاگران را می‌بوسم. از تمام مسئولان تشکر می‌کنم که در ورزشگاه حاضر شدند و باعث دلگرمی ما شدند.

بازیکنانم نظم و انضباط خوبی داشتند
تفاوت لیگ ایران و آسیا را 4 بار به بازیکنانم در جلسه فنی گفتم. در لیگ ایران از هر 7 موقعیتی که خلق می‌شود شاید یک توپ گل شود مثلا ما 3 موقعیت به پاختاکور دادیم که 2 گل به ما زدند تفاوت لیگ ایران و آسیا تفاوت شرح وظایف و تفاوت تاکتیکی است. وقتی بهترین‌های هر کشور در این مسابقات حاضر می‌شوند طبیعی است که سطح مسابقات بالا می‌رود.وقتی از ایران 4 تیم در آسیا حضور دارند باید از این شرایط مراقبت کنیم و امروز از دید من بازیکنانم گلی نخوردند و نظم وانضباط تاکتیکی و شرح وظایف تفاوت این دو لیگ است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها