أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۱۱۷
زمان انتشار: ۲۰:۵۲     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
کاپیتان پرسپولیس می گوید حتی اگر به تیم ملی هم دعوت نشود هیچ اعتراضی ندارد.
به گزارش پایگاه 598،کریم باقری، کاپیتان سابق سرخپوشان در مصاحبه‌ای گفت: «به پرسپولیسی‌ها بگویید بدون سوغاتی از ازبکستان برنگردند!» به همین خاطر و به هر زحمتی که بود، با کاپیتان فعلی پرسپولیس ارتباط برقرار کردیم.

كاپيتان، اوضاع پرسپوليس در ازبكستان خوب است؟

لطفاً به من كاپيتان نگوييد. خودتان مي‌دانيد بستن بازوبند كاپيتاني چه مسئوليتي دارد و چه بزرگاني آن را بر بازو بسته‌اند. حالا هم از شما مي‌خواهم مرا همان محمد نوري صدا بزنيد.

شوخي كرديم! به خاطر اين گفتيم كاپيتان كه كاپيتان سابق پرسپوليس در گفت‌وگو با ما اظهار داشته از شما بخواهيم بدون سوغاتي از ازبكستان برنگرديد.

(با كنجكاوي) چه كسي؟!

كريم باقري اين مصاحبه را با خبرورزشي انجام داده است!

آقاكريم كه سرور ماست. خيلي دوستش دارم و كاپيتان خود من بوده است. به او و هواداران پرسپوليس بگوييد سعي‌مان را مي‌كنيم دست خالي از ازبكستان برنگرديم.

همه هم از تو توقع گلزني دارند.

با توجه به پستي كه بازي مي‌كنم، گلزني كمي سخت‌تر شده اما تمام تلاش خودم را به خرج مي‌دهم تا براي پرسپوليس مفيد بازي كرده و انتظارات را برآورده كنم. البته حتماً بنويسيد كه فرقي نمي‌كند گلزن چه كسي باشد، مهم اين است كه ما دست پر ميدان را ترك كنيم.

خودت فكر مي‌كني چه كسي براي پرسپوليس گل بزند؟

واقعاً بازي در زمين تيم‌هاي ازبك سخت است و پيش‌بيني گلزن سخت‌تر! اگر ما خودمان باشيم و مثل بازي با لخويا با اعتماد به نفس كامل وارد زمين شويم، هر بازيكني مي‌تواند شانس گلزني داشته باشد.

باز هم پنالتي‌زن اول تيم هستي؟

با اجازه شما! اين تصميمي است كه آقاي درخشان گرفته و من هم اگر پنالتي شود، دوباره پشت توپ مي‌ايستم.

انتظار پنالتي آن هم از داوران كره‌اي كمي سخت نيست؟

به اين چيزها فكر نمي‌كنيم. ما بايد بازي خودمان را ارائه بدهيم و كاري هم به داوري نداشته باشيم. شما هم براي موفقيت پرسپوليس دعا كنيد.

***
نوری: به تصمیم کروش احترام می‌گذارم

واکنش محمد نوری به موضوع پاسپورت ندادنش به سفارت اتریش جالب و آموزنده است. کاپیتان پرسپولیس می‌گوید: همانطور که وقتی همراه تیم‌ملی به جام‌جهانی و جام ملت‌ها نرفتم به تصمیم کروش احترام گذاشتم و حرفی نزدم، الان هم به تصمیم سرمربی تیم‌ملی احترام می‌گذارم و اگر نظر کروش این است که در اردوی اتریش و سوئد همراه تیم‌ملی نباشم، اعتراضی ندارم. وظیفه من به عنوان بازیکن این است که در خدمت پرسپولیس باشم تا سرمربی تیم‌ملی را مجاب کنم من را هم ببیند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها