يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۱۱۳۰
زمان انتشار: ۲۲:۳۸     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
رئیس کمیته امنیتی شورای استانداری دیالی، از هلاکت یک "داعشی اسرائیلی" در عملیات آزادسازی روستایی در منطقه حمرین خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم،  "صادق الحسینی" روز سه شنبه اعلام کرد: نیروهای عراقی با پشتیبانی نیروهای داوطلب مردمی، در عملیات آزادسازی روستای البوشنیف واقع در منطقه حمرین در استان صلاح الدین، شماری از تروریست های داعش را به هلاکت رساندند، که اطلاعاتِ به دست آمده ثابت می کند یکی از آنها تابع رژیم صهیونیستی است.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری شبکه السومریه، وجود عناصر مسلح بیگانه در میان عناصر داعش، از جمله عناصر صهیونیست را پاسخی به سؤالات متعددی دانست که عوامل پشتیبانی از تشکیلات داعش را رسوا می کند.

الحسینی تأکید کرد که این مسائل ثابت می کند که حامیان داعش به منظور خدشه دار کردن دین اسلام و کشتار افراد بی گناه و تخریب اموال و ایجاد هرج و مرج و بی ثباتی، از این گروه تروریستی  حمایت و پشتیبانی می کنند.

"حیدر العبادی" فرمانده کل نیروهای مسلح و نخست وزیر عراق، یکشنبه گذشته دستور آغاز عملیات پاکسازیِ کامل استان صلاح الدین از چنگ داعش را صادر کرد و در پی آن، نیروهای عراقی با پشتیبانی نیروهای داوطلب مردمی و عشایر، از سمت العظیم به عمق صلاح الدین حمله ور شدند تا به پشتیبانی عملیات آزادسازی این استان بپردازند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها