أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۰۱۱۳۵
زمان انتشار: ۲۲:۳۹     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
رییس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان گفت: برخی از فروشگاه‌های معروف با گذاشتن مارک تقلبی روی پیراهن‌های ایرانی، آنها را به چند برابر قیمت می‌فروشند؛ به گونه‌ای که پیراهن‌های 50 هزار تومانی ایرانی در فروشگاه‌های برند‌دار به قیمت 140 هزار تومان فروخته می‌شوند.
جواد درودیان در پاسخ به این سوال که با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش تقاضا، زمینه سودجوییی و فرصت طلبی افزایش یافته و فروش محصولات بی کیفیت رونق گرفته است، اظهار کرد: مدتهاست که رکودی در این صنف حاکم شده و با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز و افزایش تقاضا به احتمال زیاد کسی به دنبال افزایش قیمت کالاهای خود نمی‌رود چون تولید‌کنندگان به دنبال فروش اجناس خود هستند تا بتوانند نقدینگی‌شان را تامین کنند. 

وی افزود: برخی تولید‌کنندگان پیراهن حاضر شدند پیراهن‌هایی را که 25 هزار تومان می‌فروختند، به نرخ 15 هزار تومان بفروشند تا با توجه به روزهای پایانی سال بتوانند محصولات خود را بفروشند و چک هایشان را پاس کنند. 

به گفته درودیان بعضا ممکن است برخی به دنبال سودجویی باشند که در این زمینه بازرسان اتاق اصناف در سطح شهر پراکنده هستند و سازمان تعزیرات و وزارت کشور نیز در این زمینه اقدامات لازم را انجام می دهند. 

پیراهن مردانه ایرانی و با کیفیت 50 تا 60 هزار تومان است

رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان با بیان اینکه قیمت پیراهن مردانه تولید داخل و با کیفیت مناسب 50 تا 60 هزار تومان است، افزود: پیراهن‌های پارچه ترک با دوخت داخلی با همین قیمت فاکتور می‌شوند. این در حالی است که همین پیراهن‌ها در فروشگاه‌های برند‌دار به قیمت 140 هزار تومان فروخته می‌شوند. 

به گزارش پایگاه 598 به نقل از  اقتصاد آنلاین ، وی ادامه داد: برخی از فروشگاه‌های معروف با گذاشتن مارک تقلبی روی پیراهن‌های تولید داخل آنها را به چند برابر قیمت به فروش می‌رسانند. 

درودیان در عین حال بیان کرد: بازار کساد است و هیچ فروشی انجام نمی‌شود. از طرفی محصول خارجی به وفور وارد می‌شود که تولید داخلی را از بین برده و مردم تمایل دارند که از پوشاک با برند خارجی استفاده کنند. این در حالی است که این پوشاک مزیتی نسبت به تولیدات داخلی ندارد. 

رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان با بیان اینکه مردم وقتی متوجه می‌شوند پوشاکی دوخت ایران است از خرید منصرف می‌شوند، تاکید کرد: مردم به سمت خرید پوشاک و به طور کلی اجناس مارک‌دار هستند و به دلیل این‌که در داخل تولید شده، تمایلی به خرید آن نشان نمی‌دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها