أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۱۵۴
زمان انتشار: ۲۳:۰۷     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
مدیر سازمان تعاون روستایی هرمزگان گفت: با حمایت دولت و وزارت جهاد کشاورزی، در قالب خرید تضمینی سه هزار و 300 تن گوجه فرنگی از کشاورزان استان توسط این سازمان خریداری شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ارانیکو ؛ سیروس اسدپور روز سه شنبه در بازدید از مراکز خرید این محصول در جمع خبرنگاران افزود: این محصول به قیمت سه هزار ریال خرید تضمینی شده است.

وی ادامه داد: به منظور رفاه حال کشاورزان، 10 مرکز خرید در نقاط عمده کشت گوجه فرنگی در استان از جمله کهورستان، هشتبندی، سرخون، رضوان، قلعه قاضی، کریان، گوربند، بستک، پارسیان و برنطین راه اندازی شده است.

وی اظهار کرد: کرایه حمل محصول از مرزعه بر عهده تعاون روستایی است که با توافق های انجام شده کرایه حمل براساس بارنامه توسط سازمان تعاون روستایی در محل تحویل پرداخت می شود.

مدیرسازمان تعاون روستایی هرمزگان گفت: کشاورزان برای فروش محصول باید معرفی نامه از جهاد کشاورزی منطقه دریافت کنند.

به دنبال افت شدید قیمت گوجه فرنگی از هفته گذشته طرح خرید تضمینی این محصول در استان هرمزگان با کمک سازمان مرکزی تعاون روستایی در جهت حمایت از تولیدکنندگان با قیمت هر کیلو سه هزار ریال آغاز و همچنان ادامه دارد.

براساس آمارهای اعلام شده امسال بیش از 340 هزار تن گوجه فرنگی خارج از فصل در هرمزگان تولید می شود که تاکنون 70 درصد این محصول از مزارع استان برداشت شده است.

بیشترین سطح زیرکشت و تولید گوجه فرنگی در هرمزگان در شهرستان های پارسیان، میناب و بندرعباس، بندر خمیر و رودان است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها