أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۱۷۹
زمان انتشار: ۲۳:۳۹     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
برنامه تلویزیونی «خودمونی» با تهیه‌کنندگی و اجرای شاهین جمشیدی عصر امروز پای صحبت‌های یک مدیر بانک می‌نشیند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تراز ؛  در تازه‌ترین قسمت از برنامه گفتگومحور «خودمونی» این برنامه به حرفه مدیریت بانک و ویژگی‌های آن می‌پردازد. بدین ترتیب مجید نائینی مدیر عامل بانکی خصوصی به نمایندگی از این حرفه در این برنامه درباره شیرینی‌ها و تلخی‌های حرفه خود صحبت و آن را برای بینندگان برنامه معرفی خواهد کرد.

این برنامه در بخش دیگر میزبان مسعود نوروزی مخترع جوان پرنده روباتیک است.

«خودمونی» که چندی پیش با نام «یک فنجان چای» به کار خود ادامه می‌داد، کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما است و به معرفی مشاغل مختلف نخبگان و مخترعان جوان ایرانی می‌پردازد.

این برنامه چند هفته‌ای است که با تغییراتی جدید مواجه شده و تعداد آیتم‌های آن از سه بخش به ۲ بخش کاهش یافته و گفتگوهای آن با هریک از مهمانان طولانی‌تر شده است.

«خودمونی» روزهای شنبه، یکشنبه و سه شنبه حوالی ساعت ۱۷ روانه آنتن شبکه سه می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها