أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۲۰۷
زمان انتشار: ۰۸:۵۵     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
نجات امینی افزود: وام های ضروری پرداختی به بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی همچنان ادامه دارد و این افراد می توانند به شعب بانک رفاه برای دریافت وام مراجعه کنند و هیچ محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی ضمن اعلام جزییات وام ضروری به بازنشستگان ، گفت: پرداخت وام متوقف نشده است .

نجات امینی  افزود: وام های ضروری پرداختی به بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی همچنان ادامه دارد و این افراد می توانند به شعب بانک رفاه برای دریافت وام مراجعه کنند و هیچ محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که وام  های پرداختی از اعتبار بانک رفاه تامین می شود یا خیر، گفت: اعتبار وام بازنشستگان و بیمه شدگان از وجوه اداره شده سازمان تامین اجتماعی تامین می شود و ربطی به بانک رفاه ندارد بطوریکه ضوابط پرداخت آن از سوی سازمان تعیین می شود و فقط این بانک به عنوان بانک عامل پول را در قالب وام به دست بازنشستگان می رساند.

معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: شعب بانک رفاه نمی توانند به بازنشستگان بگویند که اعتبار کافی برای پرداخت وام نداریم بدلیل اینکه اعتبارات سازمان برای پرداخت وام کافی است و مشکلی وجود ندارد بطوریکه تاپایان سال ادامه خواهدداشت.

امینی از اختصاص ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای وام ضروری بازنشستگان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا کنون حدود ۴۰ هزار نفر این وام را دریافت کرده اند.

به گفته وی، مبلغ وام ۲ میلیون تومان است که با سود بسیار کم به بازنشستگان و بیمه شدگان تعلق می گیرد.

امینی همچنین تاکید کرد: البته وام مسکن نیز به بازنشستگان پرداخت می شود که آن نیز براساس اولویت به این افراد اختصاص پیدا می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها