أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۰۱۲۱۸
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
درخشان بعد از بازگشت به ایران؛
سرمربی تیم پرسپولیس از سازمان لیگ درخواست کرد بازی این تیم برابر نفت مسجدسلیمان را به تعویق بیاندازد. وی در این خصوص گفت: آنهایی که می‌خواهند به پرسپولیس کمک کنند، الان وقت این همکاری رسیده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، حمید درخشان پس از بازگشت سرخپوشان از ازبکستان به تهران در خصوص مسابقه دیروز تیمش مقابل بنیاد کار ازبکستان گفت: بازی سنگینی را مقابل بنیادکار پشت سر گذاشتیم. شما دیدید که  حریف هم تیم خوب و قدرتمندی بود. ما در دقیقی تحت فشار فرار گرفته بودیم. اما توانستیم بازی را کنترل کنیم و نتیجه خوبی به دست بیاوریم. خیلی خوشحالم که طلسم پیروز نشدن پرسپولیس در ازبکستان شکسته شد.

وی ادامه داد: ما بازی مقتدرانه و فکورانه ای را از خود به نمایش  گذاشتیم و به نظر من بچه‌ها خیلی پر تلاش ظاهر شدند و در بازی با فکری را از خود به مایش گذاشتند. ما این پیروزی را به هواداران عزیزمان تقدیم می‌کنیم که توانستیم با این پیروزی آنها را خوشحال کنیم. ولی کار ما هنوز تمام نشده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: ما در بازی مقابل النصر کار سختی را پیش رو داریم و آن مسابقه دیدار بسیار سنگینی برای ما محسوب می‌شود. من بازی‌های النصر را دیده‌ام و می‌دانم که فوتبال را از دو تیم قبلی بهتر بازی می‌کند. امیدوارم ما بتوانیم سه امتیاز را هم مقابل النصر بگیریم و خیلی راحت‌تر به دور بعدی مسابقات فکر بکنیم.

وی تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که این دیدار را هم مانند دو دیدار قبلی با پیروزی پشت سر بگذاریم. ما تلاشمان را می‌کنیم تا النصر را هم شکست دهیم تا در همین بازی‌های دور رفت صعودمان را قطعی کنیم. ولی کار سختی را پیش رو داریم. زیرا تیم النصر بسیار تیم قدرتمندی است. امیدوارم که بتوانم بازی خوبی را در عربستان ارائه دهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا کیفیت خوب بازی‌های پرسپولیس در آسیا در لیگ برتر هم دیده می‌شود، یادآور شد: در لیگ برتر تیم‌ها بسته بازی می‌کنند. به همین خاطر ما کار سختی را در لیگ داریم. اما در آسیا تیم‌ها مقابل ما فوتبال بازی می‌کنند و ما می‌توانیم خواسته های فنی‌مان را در زمین پیاده کنیم.

وی در رابطه با وضعیت مصدومیت مهدی طارمی اظهار کرد: طارمی با مشکل عضلانی روبه‌رو شده و تا یکی دو روز آتی بهبود میابد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص انتقادهایی که در خصوص سبک بازی پرسپولیس بعد از به ثمر رساندن گل اول، تصریح کرد: شایدآنهایی که انتقاد می‌کنند خواب هستند و نمی‌دانند که چه اتفاقی افتاده است. ما بازی خوب و منطقی را از خود به نمایش گذاشتیم و برنده این جدال شدیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود عوامل اصلی موفقیت پرسپولیس حضور محمد نوری و گابریل در میانه زمین است، یادآور شد: موفقیت تیم نه با گابریل است و نه با محمد نوری. این تفکرات تیمی بوده که براساس آن بازیکنان با دستور سرمربی فوتبال بازی می‌کنند. یعنی یک فوتبال منطقی و اصولی را از خود به نمایش می‌گذارند. این مساله نشان می‌دهد که پرسپولیس با برنامه بازی می‌کند و به همین خاطر است که موفق است.

وی در خصوص مخالفت سازمان لیگ مبنی بر تعویق تاریخ دیدار سرخپوشان مقابل تیم نفت مسجد سلیمان اظهارکرد: تنها از سازمان لیگ خواهش می‌کنم به تیم ما کمک کند و تاریخ این مسابقه را تغییر دهد. این بازی خیلی برای ما حائز اهمیت است و اینجاست که می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند.

حمید درخشان همچنین گفت: حدود 10 هزار کیلومتر سفر هوایی داریم که این مساله فشار زیادی روی بازیکنان ما می‌آورد. من از سازمان لیگ خواهش می‌کنم بازی را به تعویق بیندازند زیرا آنهایی که می‌گویند می‌خواهند به پرسپولیس کمک کنند، الان وقتش رسیده که این کار را انجام دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها