امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۰۱۲۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال گفت: «تلاشم را می‌کنم تا در هر بازی کلین‌شیت کنم اما این را از صمیم قلب می‌گویم که اولویت اول من برد استقلال است.»

به گزارش پایگاه 598، ماجرای صحبت‌های جاسم کرار و مسایلی که پیرامون فحاشی این عراقی علیه فدراسیون و ایران به وجود آمده به جایی رسید که پرسپولیسی‌ها هم وارد گود شده و علیه هافبک عراقی استقلال موضع گرفتند.

 

محسن فروزان از جمله بازیکنان این تیم است که در خصوص این اتفاقات موضع گرفته و از او حمایت می‌کند. با فروزان درباره دیدار برابر مسجدسلیمان و حواشی کرار صحبت کردیم.

 

* جمعه با مسجد سلیمانی بازی می‌کنید که در اعتصاب به سر می‌برد؟

- ما اصلا به این مسایل فکر نمی‌کنیم چرا که تمام تیم‌ها مقابل ما با انگیزه هستند و می‌خواهند خودشان را نشان دهند و یک بازی خوب به نمایش بگذارند. تمام بازی‌ها تا پایان لیگ برای ما سخت است و به شرایط سایر تیم‌ها کاری نداریم. با تمام احترامی که برای نفت مسجدسلیمان و هواداران این تیم قائل هستم ما راهی جز پیروزی در این دیدار نداریم.

 

* حتما دوست داری کلین‌شیت‌هایت را به 8 برسانی آن هم مقابل تیمی که در دیدار رفت پنالتی‌شان را گرفته‌ای؟

- نفت مسجدسلیمان یک تیم زوردار و جوانی است که یقه خیلی از تیم‌ها را گرفته است. اما همانطور که گفتم محکوم به شکست آنها هستیم. من به شخصه دوست دارم همه بازی‌ها را بدون گل خورده بیرون بیایم و تمام سعی و تلاشم را می‌کنم تا در هر بازی کلین‌شیت کنم اما این را از صمیم قلب می‌گویم که اولویت اول من برد استقلال است. کلین‌شیت بدون کسب سه امتیاز لذت ندارد، سه امتیاز بازی از کلین‌شیت محسن فروزان خیلی بااهمیت‌تر است.

 

* کلین‌شیت همراه با گرفتن پنالتی چطور؟

- بعد از اینکه استقلال 3 امتیاز بازی را گرفت واقعیت‌اش همین است که شما می‌گویید. هیچ دروازه‌بانی در دنیا نیست از کلین‌شیت همراه با گرفتن پنالتی لذت نبرد به خصوص اگر در آزادی باشد که باعث خوشحالی هواداران هم بشود.

 

* با حاشیه‌های این روزهای استقلال چه می‌کنید؟

- خدا را شکر تیم ما حاشیه نداشته و ندارد. این دیگران هستند که می‌خواهند حاشیه را به استقلال اضافه کنند. همه می‌دانند رفاقت در استقلال حرف اول را می‌زند اما با اینکه این مساله را می‌دانند باز حاشیه درست می‌کنند ولی ما وارد حاشیه نمی‌شویم.

 

* قبول داری صحبت‌های کرار هم در نوع خود به ایرانی‌ها توهین‌کننده بود؟

- خود من به عنوان یک ایرانی اولین کسی هستم که بعد از دیدن کرار هم گله می‌کنم و هم از او می‌پرسم که واقعا چنین حرف‌هایی زده یا نه... هر چند شنیدم که صحبت‌هایش را تکذیب کرده و با شناختی هم که شخصا از او دارم می‌دانم از زندگی کنار ایرانی‌ها لذت می‌برد و ایران را دوست دارد. کرار بهترین سال‌های فوتبالی‌اش را در ایران سپری کرده و دلیلی ندارد اینگونه صحبت کند. من که فکر نکنم چنین حرف‌هایی زده باشد. احتمال می‌دهم جملاتش جابه‌جا شده و فارسی عربی را قاطی صحبت کرده است. او مشکل زبان دارد و خوب فارسی صحبت نمی‌کند و سرهمین مسایل حرف‌هایش بازتاب بدی داشت.

 

* خداداد گفته اگر جای قلعه‌نویی بود چنان لگدی به کرار می‌زد که تا اربیل بدود...

- اول همه فکر کردند که جاسم آن حرف‌ها را زده اما نزده است. دوستان نباید در مورد بازیکن ما اینگونه صحبت کنند. من به شخصه از جاسم حمایت می‌کنم و فکر می‌کنم کار درستی نیست که بیرون بنشینند و نظر بدهند. مگر کرار صدام است که اینگونه در موردش صحبت می‌کنند. به دوستان توصیه می‌کنم قصاص قبل از جنایت نکنند و فرصت دفاع کردن به جاسم را بدهند و بدانیم که کرار به عنوان یک خارجی می‌تواند فرهنگ ایرانی را در کشورش نشان دهد.

 

* اما پرسپولیسی‌ها هم در مورد کرار مصاحبه‌های تندی انجام داده‌اند؟

- پرسپولیسی‌ها لطفا کاری به تیم ما نداشته باشند. همان طور که ما به محروم‌ها و مشکلات درون‌تیمی آنها کاری نداریم. شما نمی‌دانید بازیکنی که سه ماه بازی نکند چقدر فوتبالش ضربه می‌خورد. همان‌طور که ما درباره پرسپولیس نظر نمی‌دهیم از آنها هم می‌خواهیم تمرکزشان را به جای اینکه روی مسایل استقلال بگذارند، روی مشکلات و مسایل خودشان بگذارند. آنها به قدری مشکل دارند که بهتر است به فکر حل آنها باشند.

روزنامه گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها