يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۱۲۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بنیادکار واقعا امکانات بسیار خوبی دارد و آنها پنج سر و گردن در این زمینه از ما جلو هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد نوری در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل بنیادکار اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و دفاع کردیم اما آنها نتوانستند خطرهای آنچنانی داشته باشند. نتوانستند از وسط زمین به محوطه جریمه ما برسند و فقط روی سانتر از جناحین خطراتی را ایجاد می‌کردند که مدافعان ما همه توپ‌ها را زدند. خدا را شکر بردیم و واقعا خوشحالیم بخاطر موقعیت تیم در صدر جدول و شادی هواداران.

نوری تصریح کرد: بنیادکار واقعا امکانات بسیار خوبی دارد، فکر نمی‌کردم از نظر سخت افزاری و امکانات اینقدر قوی باشند. آنها پنج سر و گردن در این زمینه از ما جلو هستند و حیف است باشگاهی با سابقه، اسم و رسم‌دار و بزرگی مثل پرسپولیس با این همه هوادار از نظر امکانات از آنها پنج بر صفر عقب باشد. امکانات استادیوم و زمین تمرین بنیادکار مثل تیم‌های اروپایی بود و اگر پرسپولیس این امکانات را داشته باشد واقعا خیلی حرف‌ها برای گفتن خواهد داشت.

وی افزود: آنها هواداران زیادی هم داشتند اما هواداران آنها مثل هواداران ما نیستند. تیم ما بهترین هواداران را دارد که امسال پشت تیم را خالی نکردند و حالا هم کنار تیم هستند و دست شان درد نکند که در تاشکند هم ما تنها نگذاشتند و در ایران هم دعای خیرشان بدرقه راهمان بود.

نوری یادآور شد: داور پنالتی صد در صد روی عالیشاه را نگرفت. ضمن اینکه در آن صحنه هم می‌توانست بازیکن بنیادکار را اخراج کند. ما بازی سختی با النصر داریم. فیلم بازی آنها را دیده ام و آنها را یکی از مدعیان قهرمانی می دانم. امیدوارم بتوانیم در عربستان نتیجه بگیریم. همچنین از نژادفلاح با پشتیبانی، مدیریت و تلاش های خود به تیم روحیه داد و در حال حل و فصل مشکلات است تشکر می کنم و درباره پنالتی هم باید بگویم خوشحالم زحمات بچه ها و کادر فنی به ثمر نشست و بازی را بردیم.

نوری در پایان از حمایت‌های هواداران و رسانه‌ها تقدیر و تشکر کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها