أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۲۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
سرمربی استقلال با اشاره به مشکلات حفظ آمادگی بازیکنان در تعطیلات لیگ بیان کرد:

به گزارش پایگاه 598، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز آبی‌پوشان درباره بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان گفت: به طور کلی منطقی نیست که ما هر دو هفته یک بار بازی کنیم. وقتی که بازی‌ها پشت سر هم بود، شرایط بدنی ما بهتر بود اما در حال حاضر کار سخت شده و ما باید تلاش کنیم تیم را در شرایط مسابقه نگه داریم.

وی افزود: یکی از کارهایی که برای حفظ این شرایط انجام دادیم بازی با صنایع آلومینیونم اراک بود. در کل معتقدم بازی سختی با نفت داریم و این تیم از سرمربی جوان و باهوشی بهره‌مند است. امیدوارم با توجه به میزبان بودن بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به سوالی درباره احتمال کسر امتیاز از این تیم به دلیل شکایت توزی بیان کرد: جالب است که برخی آقایان می‌گفتند من تیم آرمانی داشتم همین توزی در تراکتورسازی با من بود و به استقلال آمد. اما به خاطر مشکلات مالی از استقلال جدا شد. این هم از آن مشکلاتی است که به قول آقایان بهترین تیم تاریخ استقلال داشته است. خوشحالم که با مطرح شدن این موارد دروغ بعضی‌ها مشخص شد.

قلعه‌نویی اضافه کرد: باشگاه استقلال در حال حاضر پیگیر این مسئله است و امیدواریم کار به کسر امتیاز نرسد. از یکی از مصاحبه‌های آقایان این دروغ بیرون آمد که آن‌ها مدعی شدند قضیه توزی را مسئولان فعلی پیگیری نکردند بلکه این مشکل به زمان خودشان برمی‌گردد و مدیریت فعلی درصدد است تا باشگاه جریمه نشود.

قلعه‌نویی در پایان درباره وضعیت عمران‌زاده گفت: این بازیکن دچار مصدومیت جزیی شده و احتمالا به کلینیک رفته تا مشکلش را حل کند. فکر نمی‌کنم او مشکلی برای بازی با نفت مسجد سلیمان داشته باشد.

مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها