يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۱۲۸۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: تلاش می‌کنم تا امیر قلعه نویی و علی فتح الله‌زاده را آشتی بدهم و آنها را دور یک میز بنشانم.

کاظم اولیایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اختلافات امیر قلعه‌نویی و علی فتح الله‌زاده و همچنین تعریف قلعه نویی از دوران مدیریتش اظهار کرد: اول از همه باید بگویم در این شرایط که به هویت یک باشگاه ملی و سازمان عام المنفعه چوب حراج زده‌اند توقع از دلسوزان این بود که به جای ایراد گرفتن از همدیگر به فکر باشگاه باشند.

وی افزود: اینکه قلعه نویی هم گفته بود استقلال در دوره مدیریت ما بهترین دوره را  داشته، نیازی به این نداشت که کسی بگوید. آمار و نتایج استقلال نشان دهنده همه چیز است. استقلال دو بار در آسیا قهرمان شده. یکبار که در ایران میزبان بود و دومین بار هم در دوره مدیریت ما بود.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال ادامه داد: باید از امیر قلعه نویی که مجددا این موضوع را یادآوری کرده تشکر کنم. تیم ما علاوه بر اینکه در آسیا قهرمان شد، توانست نیروهای خوبی را هم به فوتبال معرفی کند که اغلب آنها مربیان سرشناسی شوند.

اولیایی خاطرنشان کرد: در آن زمان بیشتر از مسائل مالی، مسئله عرق ملی مطرح بود. بعدا در مدیریت آقایان همه چیز پول شد و رقابت غلطی بین باشگاه‌ها شکل گرفت و دستمزدها بالا رفت. بن بست اخیر فوتبال هم به خاطر همین رقابت ناسالم و بالابودن دستمزدها رخ داده است.

وی تاکید کرد: ما در آن مقطع زمانی خارج از توانمان خرج نمی‌کردیم و پایمان را از گلیم فراتر نمی‌گذاشتیم. با این حال بعد از ما یکسری دنبال تبلیغات، ترکاندن بمب و کسب عناوین شخصی و بین المللی بوند که نتیجه آن هم این شده که هم سکوها خالی از تماشاگر است و جیب باشگاه‌ها هم خالی از پول.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با بیان اینکه به دنبال حل مشکل قلعه نویی و فتح الله زاده است، تاکید کرد: در تلاش هستم تا فتح الله زاده و قلعه نویی که هر دو برای استقلال زحمت کشیده‌اند را آشتی بدهم و آنها را دور یک میز بنشانم. من با قلعه نویی صحبت‌هایی را هم انجام دادم. او به درخواست من جواب رد نمی‌دهد. باید با فتح الله زاده هم صحبت کنم تا این اختلاف زودتر تمام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها