أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۲۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت در مصاحبه با «آریا» تصریح کرد روحانی نباید آنچه را که مردم حس نمی‌کنند بیان کند. این عضو فراکسیون رهروان گفت: در دولت آقای روحانی غضنفر زیاد است. به این معنا که به خودی گل می‌زنند و اصلاً توجیه نیستند که کدام کار به نفع دولت است و کدام کار به زیان دولت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کیهان، وی ادامه داد: بیان برخی از مطالب و موضوعات باعث کاهش محبوبیت ایشان شده است ضمن اینکه ترس از رأی نیاوردن، جرأت برخی اقدامات اساسی، اصلاحی و سازمانی در کشور را از آقای روحانی گرفته است.

جعفرزاده تأکید کرد: به جای اینکه آقای روحانی ابتکار عمل داشته باشد اما ایشان گم است و هر بار کسی یک حرفی می‌زند. به عبارت دیگر دولت در کارهایش قاطع نیست.

وی با تأکید بر این مطلب که اگر دولت قاطع بود تا حالا بسیاری از مشکلات حل می‌شد، گفت: ترس برخی از عوامل دولت و مشاوره غلط برخی از دوستان به آقای روحانی دست به دست هم داده و روی افکار عمومی کار می‌کند بنابراین در چنین شرایطی ورود آقای روحانی به برخی از مسائل به مصلحت نیست به عنوان مثال وقتی رئیس‌جمهور می‌گویند تورم صفر است ما باید تلاش زیادی کنیم تا عوام جامعه بپذیرند که تورم صفر شده است البته اگرچه طبق آمار این سخن درست است اما بنده معتقدم آقای روحانی نباید آنچه را که مردم حس نمی‌کنند، بیان کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها