أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۳۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان آخرین تمرین خود قبل از دیدار مقابل لوکوموتیو ازبکستان را برگزار کردند.

به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال فولاد خوزستان آخرین تمرین خود را قبل از دیدار مقابل لوکوموتیو ازبکستان از ساعت 15 امروز برگزار کرد. در این تمرین آخرین‌ برنامه‌های تاکتیکی توسط شاگردان دراگان اسکوچیچ مرور شد.

 

این تمرین در ورزشگاه اختصاصی لوکوموتیو انجام شد که عکس‌های بزرگی که از قطار در ورزشگاه وجود داشت توجه بازیکنان فولاد را به خود جلب کرد.

 

قرار است قبل از صرف شام آخرین نکات فنی و آنالیز حریف در جلسه‌ای که کادر فنی با بازیکنان برگزار می‌کند برای بازیکنان مطرح شود.

 

مسئولان فولاد خوزستان از اعضای هتل گرندمیر درخواست کردند در صورت امکان شرایط لازم برای تماشای بازی پرسپولیس و بنیاد‌کار که دقایقی دیگر آغاز می‌شود را فراهم کند تا بازیکنانی که قصد تماشای این دیدار را دارند با حضور در لابی این دیدار را ملاحظه کنند.

 

برخلاف شهر قرشی که بسیار سرد بود و کار تراکتور‌سازی را با مشکل روبرو کرده بود سرمای هوای تاشکند به شکلی نیست که خیلی فولادی‌ها را اذیت کند و آنها از شرایط آب و هوایی ابراز رضایت کردند.

  فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها