کد خبر: ۳۰۱۳۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: «درخشان اگر این روند را ادامه دهد، می تواند فصل بعد نیز روی نیمکت پرسپولیس باشد.»

به گزارش پایگاه 598، عباس انصاری فرد در رابطه با اینکه حسین نژادفلاح اعلام کرده بود به دیدار مدیران قبلی پرسپولیس می رود و رخصت می گیرد،‌ اظهار داشت: «من در روزی که نژادفلاح حکمش را برای پرسپولیس گرفته بود او را اتفاقی دیدم اما حرفی از این مسائل پیش نیامد. از آن روز هم نه جایی او را دیدم و نه صحبت کردیم. حتما مرا مدیر پرسپولیس حساب نکرده که به دیدار من نیامده است زیرا به من گفت که حتما همدیگر را می بینیم اما اینطور نشد.»

 

وی درباره 2 برد متوالی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا افزود: «از این نتایج خوشحال می شوم و دعا می کنم که ادامه داشته باشد زیرا حداقل هواداران پرسپولیس سالی یک بار روزهای خوب هم داشته باشند. البته این بردها فقط مسکن است و وضعیت پرسپولیس با شرایطی که من می بینم،‌ درست شدنی نیست. جالب است همان هایی که تا دیروز به درخشان فحش می دادند، حالا او را تشویق می کنند. البته به نظرم باید تا پایان فصل به درخشان فرصت داد و بعد درباره آینده اش تصمیم گرفت. حتی او اگر این روند را ادامه دهد، می تواند فصل بعد نیز روی نیمکت پرسپولیس باشد.»

 

انصاری فرد در پایان در خصوص پیش بینی اش از واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: «این باشگاه ها با این وضعیت نه می توانند واگذار شوند و نه کسی می تواند آنها را منحل کند. البته به نظر پشت پرده این ماجرای واگذاری یک قضیه ای است. یعنی تمام این کارهایی که انجام می شود مثل یک نمایش است تا در نهایت در پایان فصل به خواسته خود برسند. در هر صورت هر کاری می کنند، امیدوارم 2 باشگاه سروسامان بگیرند.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها