کد خبر: ۳۰۱۳۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
پیشکسوت استقلال گفت: «احترامی که پرسپولیسی ها به من می گذارند کم تر از استقلالی ها نیست. من به آن ها گل زدم اما بی احترامی نکردم.»

به گزارش پایگاه 598، محمود فکری نسبت به نبودنش جز بازیکنان محبوب استقلال واکنش نشان داد. فکری صحبت های جالبی را مطرح کرد که می خوانید؛

 

* فکر نمی کنید، جای محمود فکری در نظر سنجی برنامه 90 خالی بود؟

- جای ما خیلی جاها خالی است اما به هر حال نظر مردم بوده و ما هم به آن احترام می گذاریم.

 

* ناراحت نشدید؟

- نه همین که در بیرون مردم هر کجا من را می بینند و احترام می گذارند، برایم کافی است. حتی پرسپولیسی ها هم به من می گویند دوستت داریم.

 

* شما که دو بار به تیم آن ها گل زدید؟

- احترامی که به من می گذارند کم تر از استقلالی ها نیست. من به آن ها گل زدم اما بی احترامی نکردم و مهم این است که به کسی بی احترامی نکنیم وگرنه گل زدن که جز ذات فوتبال است و من خودم هیچ وقت با احساسات کسی بازی نکردم و به خاطر همین است که هر جا می روم مورد احترام هستم.

 

* از اختلاف فتح الله زاده و قلعه نویی چقدر اطلاع دارید؟

- من فقط یک چیزهایی در رسانه ها شنیدم و زیاد در جریان آن نیستم.

 

* نظرتان در این باره چیست؟

- به هر حال این روزها همه دارند با هم دعوا می کنند و واقعا نمی دانم چرا اینطوری شده و همه به دنبال دعوا هستند. این روزها هیچ کسی دنبال صلح نیست و تا دلتان بخواهد دعوا می بینیم اما امیدوارم هر چه هست آخرش به صلح و آشتی ختم شود.

 

* گویا قرار نیست کرار تا هفته آینده به تهران بیاید؟

- به هر حال هر وقت بیاید، باید برای آمدنش فرش پهن کنیم و همه جا را آب و جارو بزنیم که بالاخره او دارد می آید.

 

* چه پیش بینی از بازی با نفت مسجد سلیمان دارید؟

- به هر حال ما به دنبال 3 امتیاز این بازی هستیم.در بازی قبلی مان دو امتیاز را از دست دادیم و دیگر دوست نداریم در این بازی امتیازی از دست مان برود. با توجه به این که بازی هم در زمین خودمان است، باید 3 امتیاز این دیدار را بگیریم.

 

* صحبت خاصی ندارید؟

- فقط می خواستم یادی از تیم نساجی مازندران کنم. این تیم الان شرایط خوبی دارد و می تواند به لیگ برتر صعود کند، به خاطر همین از آقای دکتر فلاح استاندار مازندران که خود از علاقمندان به نساجی هستند می خواهم بیشتر این تیم را حمایت کنند تا نساجی امسال بالاخره بتواند به لیگ برتر صعود کند.

اسپورت تی وی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها