أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۳۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،پیام صادقیان پس از بازگشت پرسپولیس از ازبکستان درباره بازی بنیادکار اظهار داشت: بازی سختی بود ولی خدا را شکر که به پیروزی رسیدیم.خوشحالم در گروه شش امتیازی شدیم.

وی درباره عدم حضورش در این مسابقه گفت:من مشکلی ندارم.آماده بازی هستم.سرمربی تیم تشخیص داده است در این بازی از من استفاده نکند و به او احترام می گذارم.

هافبک پرسپولیس درباره دیدار با تراکتورسازی در تبریز اظهار داشت: من مشکلی با هواداران تبریزی ندارم.به عنوان بازیکن پرسپولیس به تبریز می روم  و همه تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس می گذارم.

وی درباره اینکه به نظر می رسد حاشیه های او به پایان رسیده است گفت:سعی کردم حواشی را کنار بگذارم و سر به زیرتر باشم.من به تلاشم ادامه می دهم و کادر فنی تصمیم می گیرد بازی کنم یا نه.

صادقیان درباره اینکه آیا امیدوار است مقابل تراکتورسازی به میدان برود یا نه اظهار داشت:نمی دانم.چه بگویم.روز بازی همه چیز مشخص می شود ولی من آماده هستم.

وی درباره شادی خود پس از گلزنی نوری گفت:خدا شاهد است دل من با تیم است.در آن صحنه هم می‌خواستم نشان دهم که دلم برای تیم می‌تپد.وقتی پرسپولیس می برد انگار دنیا را به من داده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها