يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۱۳۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،بعد از مصاحبه کرار و اصرار مطبوعات به ادامه موج خبری این گفت‌وگو، موضوع کرار در جلسه امروز هیات رئیسه سازمان لیگ مورد بررسی قرار گرفته است. تاج دقایقی پیش به خبرنگار ما گفت: ما با رفتار کرار موافق نیستیم اما وقتی او مصاحبه می‌ کند و می‌ گوید مسلمان است و ایران کشور دوم اوست، باید بپذیریم که راست می گوید. این نظر من بود و اعضای هیات رئیسه هم با من هم عقیده بودند که باید در این زمینه حرف های کرار را بپذیریم چون اصل بر برائت است.

تاج ادامه داد: درباره کرار باید این را بدانید که او بار اولش نیست و این حرکتش مسبوق به سابقه است ولی من فکر می‌ کنم او به صورت ضمنی عقب نشینی کرده و ما باید این عقب نشینی را از او قبول کنیم. البته من فقط یک پیشنهاد می‌ دهم ولی تصمیم نهایی را در نهایت کمیته انضباطی در مورد او می‌ گیرد. ما مرجع رسیدگی به این مورد نیستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها