يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۱۳۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
شيخ عبد الله بن محمد بن خالد آل نهيان رئيس هئيت مديره باشگاه العين در مورد بازي ديروز تيمش براير نفت تهران گفت: استراتژي باشگاه ما قهرماني در جام است
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه الاتحاد، شیخ عبدالله بن محمد بن خالد آل نهیان در ادامه درباره کسب یک امتیاز گفت:ما باید در لیگ قهرمانان آسیاقهرمان شویم. این هدفی است که تمام بازیکنان و کادر فنی از ابتدای فصل دنبال می کنند. العین فرصت این را داشت که نتیجه را در همان نیمه نخست یکسره کند اما مهاجمین ما نتوانستند از فرصت های خود بهره لازم را ببرند.

عبدالله در ادامه به تبحر ایرانی ها در گلزنی از روی اوت دستی اشاره کرد و گفت:نفتی ها در دقایق نخستین نیمه اول توسط پرتاب اوت به ما گل زدند و این چیزی بود که کادر فنی و مربی تیم آقای زلاتکو در جلسات تمرینی بارها به آن تاکید کرده بود. بازیکنان ایرانی تبحر زیادی در به ثمر رساندن چنین گلهایی دارند، هرچند که در ارسال کرنر نیز ماهرند.ما سعی کردیم به بازی برگردیم و 3 امتیاز را بگیریم اما گرفتن همین یک امتیاز هم در تهران غنیمت است.

او در خصوص بازی ندادن عمر عبدالرحمن از ابتدا گفت: العین هر 3 روز باید یک بازی انجام دهد. ما بازی مهمی را روز یکشنبه آینده برابر الجزیره داریم و دو روز بعد باید در ازبکستان با پاختاکور مواجه شویم. عمر تازه از آسیب دیدگی رها شده است و ما از بیم آسیب دیدگی مجدد او و به ویژه به خاطر اینکه بازیکنان ایرانی بدنهای قوی دارند از بازی او جلوگیری کردیم. او حتما در برابر الجزیره به میدان خواهد رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها