أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۰۱۳۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است که اين تيم به دور بعدي ليگ قهرمانان آسيا صعود مي‌کند.
به گزارش پایگاه 598، رضا شاهرودی در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل بنیادکار ازبکستان گفت: پرسپولیس بازی خوب و منطقی به نمایش گذاشت آن هم مقابل بنیادکار که خیلی بهتر از لخویا بود. بازیکنان پرسپولیس برای تک تک دقایق بازی برنامه و در لایه‌های دفاعی عملکرد خوبی داشتند.

وی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس چقدر برای صعود از گروهش شانس دارد، اظهار داشت: فکر می‌کنم با پیروزی که پرسپولیس مقابل بنیادکار به دست آورد خیالش برای صعود راحت شد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند در لیگ برتر هم عملکرد خوبی داشته باشد، خاطرنشان کرد: به نظرم درخشان تازه به ترکیب دلخواه خودش دست پیدا کرده و همه بازیکنان هم در پست خودشان بازی می‌کنند. تعویض‌های درخشان عالی بود و دست او روی نیمکت هم باز است.

شاهرودی ادامه داد: درخشان مدام می‌گفت که پرسپولیس بازیکنان خوبی ندارد و خوب بسته نشده اما الان می‌بیند که پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد. فکر می‌کنم با این شرایط پرسپولیس می‌تواند در لیگ هم موفق عمل کند.

وی درباره عملکرد خط هافبک پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: نوراللهی و گابریل خیلی خوب وسط زمین می‌جنگند و محمد نوری هم کار طراحی حملات را عالی انجام می‌دهد. واقعاً پاس‌ها و حرکات محمد نوری در وسط زمین طلایی است و او در خط حمله هم شرایط خوبی دارد.

تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها