يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۱۳۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
نماینده رئیس‌جمهور در شورای نظارت بر صداوسیما در ارزیابی عملکرد صدا و سیما در پوشش اخبار سفرهای استانی گفت: پوشش سفرهای استانی دولت جزء وظایف ذاتی صدا و سیماست.

به گزارش پایگاه 598، حسام‌الدین آشنا نماینده رئیس‌جمهور در شورای نظارت بر صداوسیما و مشاور رئیس جمهور در امور فرهنگی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به سؤالی مبنی بر ارزیابی عملکرد صدا و سیما در پوشش سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: پوشش فعالیت‌های دولت به خصوص سفرهای استانی جزو وظایف ذاتی صدا و سیماست چرا که در این سفرها نه فقط استقبال از دولت انجام می‌شود بلکه یک نوع تجلی حضور نظام در استان‌ها دیده می‌شود.

وی ادامه داد: میزان استقبالی که در شهرهای مختلف به خصوص در سفرهای اخیر رئیس جمهور مشاهده می شود استقبال‌های کم‌نظیر، خودجوش و غیرسازماندهی شده است.

آشنا تصریح کرد: دولت مایل است از طریق پوشش سراسری صدا و سیما فعالیت‌های خود را برای مردم تشریح کند و آنها با اقدامات و برنامه‌های دولت آشنایی بیشتری پیدا کنند.

وی در تشریح ارزیابی عملکرد صدا و سیما در سفر استانی اخیر رئیس‌جمهور به شهر مقدس قم گفت: سفر استانی رئیس جمهور به استان قم همزمان با رزمایش پیامبر اعظم (ص) در جنوب کشور بود که این دو برنامه هر کدام اهمیت خاص خودشان را داشتند و صدا و سیما تلاش کرد تا یک موازنه خبری بین این دو واقعه بسیار مهم را ایجاد کند اما اینکه تا چه حد توانسته است موفق باشد قضاوت بر عهده مردم است.

مشاور رئیس جمهور در امور فرهنگی در ارزیابی عملکرد سرافراز ریاست جدید سازمان صدا و سیما نیز خاطرنشان کرد: آقای سرافراز نیز همانطور که دولت میراث سختی را به ارث برده است، با مشکلات مالی بسیار سنگین، مشکلات نیروی انسانی قابل توجه و با ساختارهای توسعه یافته پیش از حد مواجهند.

آشنا تصریح کرد: تا آنجایی که من اطلاع دارم و در شورای نظارت پیگیری می‌کنیم، وی در زمینه مدیریت مالی، ساماندهی ساختارها و مدیریت نیروی انسانی تلاش می کند؛ اما قضاوت در مورد میزان موفقیت سرافراز زود است، ما تلاش داریم به ایشان کمک کنیم تا هر چه بیشتر موفق باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
بچه فم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۹ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
۰
۰
(درسفرهای اخیر رئیس جمهور مشاهده می شود استقبال‌های کم‌نظیر، خودجوش و غیرسازماندهی شده است)

بر دروغ گو ....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها